  • Data: 2002-12-09 19:27:06
    Temat: Re: MultiBank na 5+ :-)
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nie o tym chcialem. Mianowicie przed chwila otrzymalem telefon z
    centrum
    > obslugi kart platniczych i zostalem poinformowany, ze wczoraj bylo
    robionych
    > kilka transakcji opiewajacych na dosc znaczna kwote i dzwonia ze wzgledow
    > bezpieczenstwa. Pytano mnie czy o nich wiem i proszono o podanie ilosci
    > wykonanych transakcji i kwoty w celu weryfikacji ich informacji z moimi.

    To rzeczywiście miłe.. tak na pierwszy rzut oka.

    Diabeł jednak tkwi w szczegółach.
    Zarówno Visa Electron jak i Visa Classic Multi umożliwiają wykonanie
    transakcji bezgotówkowych do wysokości salda rachunku (w tym - dostępnego
    limitu kredytowego). Oferowany pakiet ubezpieczeniowy ogranicza
    odpowiedzialność banku do 5000zł.

    Podsumowując - tym razem Ci się udało. Następnym razem może pójść gorzej i
    bank odrzuci Twoje roszczenia odszkodowawcze powyżej 5000zł.

    Przy okazji: niebezpieczna jest zwłaszcza tak zachwalana przez Ciebie VC,
    ponieważ transakcje z jej użyciem nie muszą być autoryzowane.