  • Data: 2002-12-09 21:42:23
    Temat: Re: MultiBank na 5+ :-)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janko" napisał:

    > A co to za argument że ktoś oferuje rozwiązanie jeszcze gorsze???

    Ze nie jest, az tak zle ;-)) Choc osobiscie sie dziwie (i ubolewam) dlaczego
    banki nie dbaja o oferte ubezpieczen kart debetowych, charge... skupiajac
    sie wylacznie na KK (choc i z tym to roznie bywa) ;-//

    > Podtrzymuję iż każna karta, która ma limit (lub co gorsza jego brak)
    większy
    > niż oferowane zabezpieczenie jest niebezpieczny. Złaszcza, gdy dotyczy to
    VC
    > (o której - przypominam - tu mówimy). I tyle.

    Alez, ja sie z tym zgadzam ;-))

    > Powtarzam - mówimy tu o VC.

    Coz, napisales: "Zarówno Visa Electron jak i Visa Classic Multi..."
    ;-))

    > Zgadzam się, iż z mojego wywodu właśnie taki da sie wysnuć wniosek.

    Ok ;-)) Jak ktos jest maniakiem bezpieczenstwa zawsze mozna nosic VE mB,
    gdzie saldo jest minimalne (nawet bez ubezpieczenia) ;-) Tyle ze to nie jest
    zbyt wygodne ;-// Ale coz nie ma (jeszcze?) tak bezpiecznych kart
    plaskich.... ;-((