  • 1. Data: 2003-01-20 13:05:00
    Temat: [Multi] prośba o kontakt telefoniczny
    Od: k...@z...pl

    W multi jest opcja "prośba o kontakt telefoniczny"
    I chwała im za to - ale kto wymyślił że pole "opis problemu"
    może zawierać maxymalnie 199 znaków??? Trochę to bez sensu, jeżeli
    umożliwiają opis problemu - aby potem nie tłumaczyć konsultantowi wolałbym
    napisać to w zgłoszeniu. Ale mam tylko 199 znaków,
    A informacja o tym pojawia się dopiero po kliknięciu "Zatwierdź"
    gdy już się naprodukuję i szczegółowo opisze problem mieszcząc się w 590
    znakach pojawia się okienko że można tylko 199 znaków.

    Ręce opadają.
    W inteligo pojwia się opcja - kontaktu - czy telefon (kom. stacjonarny)
    czy mail ?? Wolałbym odpowiedź mailem. Tutaj tylko mogą oddzwonić.
    Ale dobre i to,

  • 2. Data: 2003-01-20 13:09:55
    Temat: Re: [Multi] prośba o kontakt telefoniczny
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <k...@z...pl> napisał w wiadomości
    > W multi jest opcja "prośba o kontakt telefoniczny"
    > I chwała im za to - ale kto wymyślił że pole "opis problemu"
    > może zawierać maxymalnie 199 znaków???

    Ja ostatnio napisalem Lukasowi co mysle o ich maksymalnych 500 znakach.
    Zeby wyslac im swoje wypociny musialem podzielic wiadomosc na 5 czesci,
    ktore ponumerowalem. Poki co odzewu od nich nie widac :-/

    --
    JaKi.

  • 3. Data: 2003-01-20 13:24:15
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0gsf4$o80$1@news.gazeta.pl, JaKi <j...@g...pl>:

    > Ja ostatnio napisalem Lukasowi co mysle o ich maksymalnych 500
    > znakach. Zeby wyslac im swoje wypociny musialem podzielic wiadomosc
    > na 5 czesci, ktore ponumerowalem. Poki co odzewu od nich nie widac :-/

    Tak, bardzo do niewygodne.
    Jeśli pytanie się do tego nadaje, to polecam ci zamiast poczty wewn.
    info@..., bo i nie ma ograniczenia, i szybciej odpowiadają.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-20 14:57:37
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    k...@z...pl wrote:
    > W multi jest opcja "prośba o kontakt telefoniczny"

    A oddzwonili? Bo mi sie jakos nie udalo doczekac...
    :-(

    M.

  • 5. Data: 2003-01-20 20:30:54
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    > W inteligo pojwia się opcja - kontaktu - czy telefon (kom. stacjonarny)
    > czy mail ?? Wolałbym odpowiedź mailem. Tutaj tylko mogą oddzwonić.

    Ale w inteligo i tak z reguły oddzwaniają... To jest tylko taka sugestia
    formy kontaktu...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-01-21 09:52:49
    Od: k...@z...pl

    > A oddzwonili? Bo mi sie jakos nie udalo doczekac...
    > :-(

    poprosiłem o kontakt o 13.00 dziś, mają jeszcze chwilę czasu
    ale zawsze z Multi czy z mBanku - oddzwaniali !!

    Karol Żwiruk