  • 1. Data: 2003-01-20 10:43:45
    Temat: Proszę o pomoc
    Od: k...@o...pl

    Piszę w imieniu kolegi, który nie ma dostepu do internetu
    Bank w związku z nie terminowym spłacaniem kredytu umieścił mojego kolegę na
    czarnej liście
    Czy jest jakaś procedura usunięcia z tej listy???
    Proszę grupowiczów o pomoc
    z góry dziękuję w imieniu kolegi i swoim
    pozdrawiam
    Kostek

  • 2. Data: 2003-01-20 11:00:19
    Temat: Re: Proszę o pomoc
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    kolegę na
    > czarnej liście
    > Czy jest jakaś procedura usunięcia z tej listy???

    Splacic dlug w calosci i ladnie pousmiechac sie do kierownika banku,
    albo poczekac bodaj 2 lata.

  • 3. Data: 2003-01-21 17:22:27
    Od: maciej pilch <4...@p...onet.pl>

    Chyba sytuacja wygladała nastepująco:
    1) na pismo banku o koniecznosci uregulowania zadłuzenia i grożacej za
    to sankcji nie było reakcji,
    2) bank umieścił dane osoby w Rejestrze Bankowym (jego administratorem
    jest ZBP),
    3) nawet po spłacie zadłuzenia dane pozostaną w Rejestrze przez 2 lata
    ale z informacją kiedy dane zostana usuniete.
    Morał jak cos sie dzieje to trzeba z bankiem rozmawiac
    w przeciwnym razie jest tak opisano jak ponizej.