eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów › Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
  • Data: 2003-02-09 11:18:23
    Temat: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem klientem konta Aquarius w Multibanku; mam podpisaną umowę o kredyt
    odnawialny.

    Dla niezorientowanych - Aquarius to taki rachunek dla VIPów; produkt
    konkurencyjny wobec np. srebrnego/złotego pakietu w Fortisie

    Wystąpiłem o kartę kredytową dla siebie i o kartę dodatkową.
    Bank przyznał kartę mnie ale odmówił wydania jej wskazane przeze mnie
    osobie.

    Procedury dot. kart kredytowych Multibanku nie pozwalają wydać karty
    dodatkowej osobie figurującej w BIKu jako zalegająca ze spłatą kredytów. Z
    taką sytuacją mamy do czynienia.

    Co ciekawe to samo Multi (potwierdzone pisemnie przez opiekuna rachunku) nie
    widzi przeszkód ustanowienia tej samej osoby jako pełnomocnika do konta z
    linią kredytową...
    ale już niedługo.

    Nieoficjalnie bank poinformował mnie, iż możliwość ustanowienia
    pełnomocnictwa do konta osobie fugurującej w BIKu to błąd w procedurach,
    który zostanie usunięty.

    Tymsamym Multibank wykazał fundamentalny brak zaufania do mnie - osoby, z
    którą ma podpisaną umowę. W oparciu o tę umowę to właściel konta (lub
    użytkownik karty kredytowej) - czyli ja - w 100% odpowiada za wszystkie
    transakcje - zarówno swoje jak i pełnomocników.

    Gwoli informacji:
    Fortis w ogóle nie sprawdza w BIKu pełnomocników do kont z limitem
    kredytowym (tak poinfomowała mnie jedna z opiekunek rachunków po konsultacji
    z osobą umocowaną).