eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów › Re: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
  • Data: 2003-02-13 12:25:04
    Temat: Re: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Odpowiedzialnosc posiadacza karty glownej konczy sie z chwila zastrzezenia
    > karty, a dalej bank odpowiada.

    A czy nie jest tak, że główny użytkownik może zastrzec kartę swoją i pełnomocnika ?
    Czy przypadkiem zastrzeżenie karty głównej nie skutkuje zastrzeżeniem karty
    dodatkowej ?

    > Do osoby ktorej ma byc wydana karta dodatkowa
    > bank zaufania nie ma. Dajac karte kredytowa [zwlaszcza embosowana], bank
    > pokazuje akceptantom 'to jest osoba godna zaufania'.
    > Odmowa dania dostepu do produktu kredytowego moze miec rowniez role
    > edukacyjna, nieprawdaz? ;)

    Trudno się nie zgodzić.
    Grzegorz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1