eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów › Re: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
  • Data: 2003-02-09 15:43:04
    Temat: Re: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:03020914121140@polnews.pl...

    > On sie nie piekli, że usuniety zostanie błąd polegajacy na tym, że
    > pełnomocniekiem MOŻE być ktoś figurujacy w BIK-u, a ten sam ktoś NIE MOŻE
    > dostać karty dodatkowej.

    Tu chyba nie chodzi o BIK, ale MIG BR. W wielu bankach osoby bedace w tym
    rejestrze nie maja dostepu do produktow kredytowych. Nic strasznego chyba w
    tym nie ma, bo i czemu bank ma ryzykowac dajac dostep do produktu
    kredytowego osobie, ktora nie splata swoich zobowiazan?

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1