eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów › Re: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
  • Data: 2003-02-10 01:05:06
    Temat: Re: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK wrote:

    || Tu chyba nie chodzi o BIK, ale MIG BR. W wielu bankach osoby bedace
    || w tym rejestrze nie maja dostepu do produktow kredytowych. Nic
    || strasznego chyba w tym nie ma, bo i czemu bank ma ryzykowac dajac
    || dostep do produktu kredytowego osobie, ktora nie splata swoich
    || zobowiazan?

    Nie do końca rozumiem.
    Jeśli dla niesolidnego klienta jest wydawana karta _dodatkowa_ , a
    obciążane jest konto klienta VIP który ma zdolność kredytową i zaufanie
    do osoby którą wskazał - jakie ryzyko ponosi bank?
    IMHO na tyle małe, żeby opłaciło się jednak sprzedać produkt.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1