eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów › Re: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
  • Data: 2003-02-09 13:12:11
    Temat: Re: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
    Od: "alexy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Skoro zostanie usunięty, to po co się pieklisz?

    Przeczytaj jeszcze raz, ale tym razem juz uważnie, posta, którego komentujesz.
    On sie nie piekli, że usuniety zostanie błąd polegajacy na tym, że
    pełnomocniekiem MOŻE być ktoś figurujacy w BIK-u, a ten sam ktoś NIE MOŻE
    dostać karty dodatkowej. Usuniecie błędu bedzie polegało na tym, że ktoś
    figurujacy w BIK-u nie będzie już mógł być pełnomocnikiem (co nie zmienia
    faktu, że nadal nie będzie mógł być posiadaczem karty dodatkowej). Dlatego
    kolega sie piekli.
    Moim zdaniem to właśnie wynika z jego wypowiedzi.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl