  • 1. Data: 2006-05-11 21:49:34
    Temat: Money Order a Ebay.com
    Od: "..." <...>

    witam serdecznie wygralem pewna aukcje na ebay.com
    mialem zamiar zaplacic za towar western union a kontrachent zyczy sobie
    paypal lub money order

    czy w PL moge zlozyc zlecenie by money order... ??

    jak i gdzie pomocy zalezy mi na czasie

  • 2. Data: 2006-05-12 07:38:02
    Temat: Re: Money Order a Ebay.com
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik <...> napisał w wiadomości
> [...]
    > paypal lub money order
    >
    > czy w PL moge zlozyc zlecenie by money order... ??

    a nie lepiej przez paypal? szybciej, wygodniej, taniej

  • 3. Data: 2006-05-12 17:07:34
    Od: "..." <...>

    Grzes napisał(a):
    > Użytkownik <...> napisał w wiadomości

    > a nie lepiej przez paypal? szybciej, wygodniej, taniej

    bez KK da rade??? ... nie jestem anglojezyczny

  • 4. Data: 2006-05-12 20:24:12
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <adres.w@stopcce>

    ... napisał(a):

    > bez KK da rade??? ... nie jestem anglojezyczny
    z inteligo da radę

    P. Arek