  • 1. Data: 2006-05-11 20:17:32
    Temat: konto walutowe-gdzie?
    Od: "bartolomeo" <c...@w...pl>

    witam
    gdzie najlepiej byloby zalozyc konto walutowe? Moja dziewczyna jedzie do
    Irlandii i zastanawiamy sie jak rozwiazac kwestie "przetransportowania"
    zyskow. Dobrze byloby wplacac tam i po powrocie do polski wyciagnac i
    zamienic na zlotowki z jak najmniejsza strata.
    Co polecacie? A moze jakies inne rozwiazanie?

    --
    pozdrawiam

    bartolomeo

  • 2. Data: 2006-05-13 05:49:03
    Temat: Re: konto walutowe-gdzie?
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    > Co polecacie? A moze jakies inne rozwiazanie?

    ING - OKO.

    Fajas

  • 3. Data: 2006-05-14 13:15:19
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    MultiBank.

    Plusy:
    Konto w EUR jest prowadzone za darmo,
    dostep do rachunku przez telefon, net i placówke
    oprocentowane 1%.

    Wady:
    brak karty do tego konta

  • 4. Data: 2006-05-14 14:48:08
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    Uzytkownik "nod" <n...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
[...]

    A BZWBK ma do takiego konta VISE wypukla ...... zalozlem tam takie konto

    LEH

  • 5. Data: 2006-05-15 08:46:12
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Sun, 14 May 2006 16:48:08 +0200, LEH napisal/a:

    > A BZWBK ma do takiego konta VISE wypukla ......
    ścisle mówiąc to nie Vise tylko MC

    --
    Krzysztof Lerski