  • 1. Data: 2006-05-11 19:50:58
    Temat: mbank lezy
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    "Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować się do systemu mBanku.
    Aktualnie odbywa się modernizacja części transakcyjnej serwisu mBanku.
    Z tego względu chwilowo nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.

    Za niedogodności związane z przeprowadzaną operacją bardzo
    przepraszamy. "

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2006-05-11 19:58:42
    Temat: Re: mbank lezy
    Od: "TomS" <s...@...o.s.p.a.m-icpnet.pl>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    napisał w wiadomości news:ic5762hhsa14670b65lm6slvidv4jp9q73@4ax.com...
> [...]
    > Z tego względu chwilowo nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.
    >
    > Za niedogodności związane z przeprowadzaną operacją bardzo

    Co ciekawe, u mnie w Operze i IE mozna te wiadomosc przeczytac. Natomiast
    moj FireFox 1.0.7 nie pozwala załadować tej strony i pokazuje komunikat:
    "Nie można nawiazać szyfrowanego połączenia z www.mbank.com.pl. Kod
    błędu: -8048"

    Martwi mnie to, ze podobnej wymowy komunikat pojawia mi sie na stronie
    inteligo:
    "Podczas weryfikowania certyfikatu pochodzącego od secure.inteligo.com.pl
    za pomocą OCSP wystąpił błąd - serwer jest zajęty lub nie odpowiada.
    Należy spróbować ponownie."
    Natomiast w IE i Operze inteligo sie ładuje.

    Tylko ja tak mam?

    pozdrawiam,
    TomS

  • 3. Data: 2006-05-11 19:59:13
    Od: Hubert Grzegorzewski <s...@c...tam.invalid>

    Dnia Thu, 11 May 2006 21:50:58 +0200, Cyb napisał(a):

    > "Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować się do systemu mBanku.
    > Aktualnie odbywa się modernizacja części transakcyjnej serwisu mBanku.
    > Z tego względu chwilowo nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.

    Taaaa... modernizacja...
    Godzinę wcześniej już nie można się było zalogować. Ratowanie, a nie
    modernixacja :)

    --
    hubertg * poczta , onet , pl

  • 4. Data: 2006-05-11 20:00:03
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Taaaa... modernizacja...
    > Godzinę wcześniej już nie można się było zalogować. Ratowanie, a nie
    > modernixacja :)

    macie jakiś inny mbank?

    janke

  • 5. Data: 2006-05-11 20:00:48
    Temat: Re: mbank stoi
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > "Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować ...

    Jak to ma być news, to się spóźniłeś, już działa :)

  • 6. Data: 2006-05-11 20:07:00
    Od: Michał Tafil <m...@N...gazeta.pl>

    Cyb napisał(a):
> [...]
    > Z tego względu chwilowo nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.
    >
    > Za niedogodności związane z przeprowadzaną operacją bardzo

    I to nie tylko serwis www leżał - bankomaty, terminale płatnicze też,
    nawet na mLinii tylko konsultanci. Wszędzie brak połączenia z serwerem
    banku. Oczywiście to nie żadna modernizacja - tylko awaria - jak się
    dowiedziałem na mocno obciążonej mLinii.

    A ja akurat się wybrałem na duże zakupy i nie wziąłem gotówki... Wstyd
    przy kasie i frustracja stojących za mną :)

  • 7. Data: 2006-05-11 20:09:23
    Od: Paweł Sikorski <p...@l...ITOpl>

    > "Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować się do systemu mBanku.
    > Aktualnie odbywa się modernizacja części transakcyjnej serwisu mBanku.
    > Z tego względu chwilowo nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.
    A mi od 21 do jakiejś 21.50 [później nie sprawdzałem], nie chciało
    autoryzować karty.
    Ani w bankomacie, ani w terminalu.

    Przy okazji - mogę coś z tej okazji wyszarpnąć od mbanku?

  • 8. Data: 2006-05-11 20:26:55
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On 11 May 2006 22:00:48 +0200, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Jak to ma być news, to się spóźniłeś, już działa :)

    jak wysylalem posta to lezalo, mialem nadzieje ze to tylko u mnie i
    inni odpowiedza SOA#1

    w kazdym razie dobrze, ze juz wstal mbank.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 9. Data: 2006-05-11 20:28:30
    Od: CookieMonster <e...@W...pl>

    On Thu, 11 May 2006 21:58:42 +0200, TomS wrote:

> [...]
    > Należy spróbować ponownie."
    > Natomiast w IE i Operze inteligo sie ładuje.

    a u mnie Inteligo przestalo dzialac w Operze, za to w Firefoxie pieknia
    smigalo

    --
    CookieMonster

  • 10. Data: 2006-05-11 20:35:11
    Od: asp420 <a...@g...pl>

    A to ciekawe, bo podobne zjawisko zauwazylem w Multibanku, dzis rano:
    - Opera 8.54 - nie dziala
    - Opera 9.0 beta build 8406 - dziala
    - IE 6.0 (nie wiem jaki build, ten z Win XP SP2) - dziala

    Komunikat dokladnie taki sam jak podales. Co tu jest grane?