  • 1. Data: 2009-01-27 08:45:19
    Temat: Moja gra na rynku Forex
    Od: "PC-Trader" <p...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich na grupie i zapraszam na forum dotyczącym mojej gry na EUR/USD
    i na mojego bloga gdzie publikuje wyniki z mojej gry

    PC-Trader

    http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.ph
    p?
    t=7006&sid=3c1ded0bb87da752a54a85a9fe56ecd9

    http://pc-trader.blogspot.com/

    p...@g...com

    Skype: PC-Trader

  • 2. Data: 2009-01-27 11:26:22
    Temat: Re: Moja gra na rynku Forex
    Od: Wojtek <u...@o...pl>

    Dnia 27-01-2009 o 09:45:19 PC-Trader <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.ph
    p?
    > t=7006&sid=3c1ded0bb87da752a54a85a9fe56ecd9

    Fajny początek, ale gra bez stopów na foreksie to głupota IMHO. Powinieneś
    stawiać przynajmniej odległego stopa, nawet jak masz zamiar zamykać z ręki
    na długo zanim rynek do niego dojdzie. Trzymam kciuki anyway.