  • 1. Data: 2009-01-27 07:12:18
    Temat: I po zjazdach
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    D.

  • 2. Data: 2009-01-27 07:28:04
    Temat: Re: I po zjazdach
    Od: k...@o...pl

    On 27 Sty, 08:12, "Dieter" <d...@g...pl> wrote:
    > D.
    Pytanie na ile:
    do września czy do lutego.
    Osiągnie poziom z przełomu grudnia/stycznia czy jednak wyżej..

  • 3. Data: 2009-01-27 07:47:23
    Od: fatso <f...@n...com>

    k...@o...pl wrote:

    > Pytanie na ile:
    > do września czy do lutego.
    > Osiągnie poziom z przełomu grudnia/stycznia czy jednak wyżej..

    Wczoraj w Londynie niejaki Poulson zlikwidowal swoj Short jaki polozyl w
    pazdzierniku
    na Royal Bank of Scotland. Akcje z radosci podskoczyly o 73%, z dnia na
    dzien.
    Poulson zarobil minimum 270 mln funtow($350M+)
    Ja kupilem sobie w ub.tygodniu 5.5 K akcji Lloyds Group bo tez byly
    szortowane przez
    tego cwanego Zyda. Wczoraj bylem zarobiony ok 1 tys dolarow. Ile wezmie
    Zyd z USA,
    tego nie wiem.

    fatso

  • 4. Data: 2009-01-27 07:57:50
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Optymista z Ciebie, no chyba że masz na myśli zjazdy na nartach tej zimy w Polsce.

  • 5. Data: 2009-01-27 08:01:41
    Od: "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl>

    oby oby

    jeszcze tylko powinna odwórcić się korelacja usd/pln a gpw
    tak jak sugerowałeś.
    bardzo jestem ciekawy czy tak się stanie?

  • 6. Data: 2009-01-27 08:20:54
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Dieter" <d...@g...pl> pisze:

    > D.

    Na jak długo? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Lepiej być niewolnikiem mądrego niż ulubieńcem głupca.

  • 7. Data: 2009-01-27 08:31:35
    Od: "Dieter" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W sumie kilkanascie miesiecy, z przerwa wrzesniowo-pazdziernikowa.

    D.

  • 8. Data: 2009-01-27 08:45:07
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    W sumie kilkanascie miesiecy, z przerwa wrzesniowo-pazdziernikowa.
    Rozumiem, że zakładasz że indeksy w USA nie pogłębia dołków z jesieni?
    Bo jeśli tam dojdzie do przebicia poziomu oporu w dół (741 pkt. na S&P 500) to
    trudno oczekiwać, że polska giełda będzie rosła.

  • 9. Data: 2009-01-27 08:48:47
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    IMO ważna data dla rynków to 22.7.09 +/- 5 sesji

    Bugatti

    W Polsce już jest powoli widzoczny krach gospodarczy.
    Bezrobocie wzrośnie, pensje spadną.
    Giełda obecnie pokazuje przyszły stan gospodarki.

  • 10. Data: 2009-01-27 08:49:29
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Dieter" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > W sumie kilkanascie miesiecy, z przerwa wrzesniowo-pazdziernikowa.
    >
    > D.

    No to dodaj:
    a) na ile procent jesteś pewny swojej prognozy
    b) kilka punktów orientacyjnych do sprawdzania czy idzie zgodnie z
    prognozą lub nie

    Ja jestem zwolennikiem probalistycznego podejścia do inwestycji
    giełdowych i traktowania giełdy jako pół-loterii => da się przewidzieć
    sporo/wiele ale w całą pewnością nie wszystko i warto podkreślać
    "margines niepewności" na prawie każdym kroku.

    P.S.
    Co sądzicie/sądzisz o stworzeniu grupy *moderowanej*
    pl.biznes.wgpw.prognozy?
    [tam same prognozy z Followup-to: p.b.wgpw, dyskusja o nich tu]

    Żeby się dało łatwo sprawdzić kto i kiedy jakie prognozy dawał :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Chwała idzie za tym, kto przed nią ucieka, a ucieka przed tym, kto ją goni.