  • 11. Data: 2005-09-20 20:48:54
    Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piękna obsługa klienta
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 17:24:22 +0200,
    osoba podpisana: August <n...@p...pl>
    napisała:
    > W artykule news:dgp970.2ec.1@bambus.kjonca.bogus grupowicz Kamil Jońca

    > No może, ale wcześniej ja, czekając na ich gotowość, przepuściłem im z 5
    > klientów. Ale nic to. W końcu ja jestem tylko klientem. Nie zostałem
    Nie rozumiesz. Zapewne mają po prostu taką dyrektywę, że domyślnie
    obsługujemy przy kasie, a dopiero jak klient poprosi to na zaplecze -
    tak jest po prostu szybciej. Nie zapominaj również, że (bo ja wiem) dla
    Ciebie 10 KPLN w gotówce to dużo (dla mnie to dużo), ale dla kasjera i
    banku niekoniecznie (jeśli się weźmie pod uwagę np. utargi firmowe)
    I tyle.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

  • 12. Data: 2005-09-20 21:38:39
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:slrndj0tdm.lg9.kjonca@kjonca.kjonca.bogus grupowicz Kamil
    Jońca napisał:

    > Nie rozumiesz. Zapewne mają po prostu taką dyrektywę, że domyślnie
    > obsługujemy przy kasie, a dopiero jak klient poprosi to na zaplecze -

    ok

    > tak jest po prostu szybciej. Nie zapominaj również, że (bo ja wiem) dla
    > Ciebie 10 KPLN w gotówce to dużo (dla mnie to dużo),

    No było kilkakrotnie więcej, ale rzeczywiście jakaś wielka suma
    to nie była.

    > ale dla kasjera i
    > banku niekoniecznie (jeśli się weźmie pod uwagę np. utargi firmowe)
    > I tyle.

    Może i tak, ale jakbym rodzicielowi przez nieostrożność zgubił pieniążki to
    by wygarbował skórę ;-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 13. Data: 2005-09-21 05:46:34
    Od: "zch28" <z...@u...pl>

> [...]
    > Ciebie 10 KPLN w gotówce to dużo (dla mnie to dużo), ale dla kasjera i
    > banku niekoniecznie (jeśli się weźmie pod uwagę np. utargi firmowe)

    Ale chyba włożyć w banderolę to psi obowiązek kasjerki.

    zch

  • 14. Data: 2005-09-21 05:58:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    zch28 wrote:
    [...]

    > Ale chyba włożyć w banderolę to psi obowiązek kasjerki.

    Możliwe. Masz jakąś podstawę prawną ? (serio pytanie; w końcu są
    zarządzenia dot. transportu i przechowywania gotówki, to może coś i tu
    by się znalazło)

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 15. Data: 2005-09-21 06:30:00
    Od: "zch28" <z...@u...pl>

    > Możliwe. Masz jakąś podstawę prawną ? (serio pytanie; w końcu są
    > zarządzenia dot. transportu i przechowywania gotówki, to może coś i tu
    > by się znalazło)

    Właśnie się na początku o to zapytałem Szanownych Grupowiczów.
    Jak powinna wyglądać procedura wypłaty?
    Chciałbym wiedzieć czego na przyszłość mam wymagać.

    zch

  • 16. Data: 2005-09-21 13:58:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "zch28" <z...@u...pl> writes:

    > Ale chyba włożyć w banderolę to psi obowiązek kasjerki.

    Traktowanie kasjerki jak psa to pierwszy blad.

    Nie wiem tez skad ta teoria o rzekomym obowiazku. Niektorzy np. wola,
    by kasjerka podala im banknoty bezposrednio z licznika, by nie musieli
    ich liczyc majac pewnosc, ze na pewno nic przypadkowo nie spadlo na
    podloge oraz ze nie przykleilo sie nic dodatkowego.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2005-09-21 18:03:31
    Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piÄ?kna obsĹ?uga klienta
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:m3br2mplnq.fsf@defiant.localdomain grupowicz Krzysztof
    Halasa napisał:

> [...]
    > ich liczyc majac pewnosc, ze na pewno nic przypadkowo nie spadlo na
    > podloge oraz ze nie przykleilo sie nic dodatkowego.

    A nie jest tak, że osoba, która przygotowuje awizowną wypłatę, podpisuje się
    na banderoli, a dopiero na życzenie ją rozdziera i liczy ? Zresztą w tych
    dyskretnych pomieszczeniach też są liczniki.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 18. Data: 2005-09-21 19:20:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "August" <n...@p...pl> writes:

    > A nie jest tak, że osoba, która przygotowuje awizowną wypłatę, podpisuje się
    > na banderoli, a dopiero na życzenie ją rozdziera i liczy ?

    Ja wole zawsze zobaczyc policzone pieniadze. I to akurat nie dlatego,
    ze sie boje oszustwa, ale w przypadku pozniejszej niezgodnosci
    (obojetnie w ktora strone) sprawa bardzo sie komplikuje.

    Natomiast nie wiem co w razie ew. problemu mialaby zmienic ta "banderola".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2005-09-21 19:28:43
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "zch28" <z...@u...pl> wrote in message
    | Mo?e jestem nie normalny ale strasznie mnie zbulwersowa?a "?adna
    pani" z kasy w
    | banku Millenium.
    | Musia?em wyp?aciae 36 tys. z? gotówk?. (musia?em i koniec)
    | ?adna pani nie do?ae, ?e na g?os wymienia?a kwot? któr? b?d?
    wyp?acaae (kolejka 15
> [...]
    | procedur?.
    | Oczywi?cie pytania a komu ja to zg?asz?em bo to taka wielka suma
    jest. (a
    | karteczk? mia?a przed nosem z zamówieniem z?o?onym 3 dni temu.)
    | Nie mam du?o do czynienia z bankami ale widzia?em ?e w takich
    sytuacjach
    | po pierwsze: nie mówi si? g?o?no kwoty (np. pisze si? na kartce)
    | po drugie: zaprasza si? klienta na zaplecze w celu spakowania
    takiej kwoty.
    | Co to wogóle za kasa jest kawa?ek wy?szego biurka
    | Jak taka wyp?ata powinna wygl?daae w powa?nym banku?

    Wiesz, to dla Twojego bezpieczenstwa. Zachowywales sie jakbys mial
    wyplacic jakas wielka kase, ktos mogl sie zastanawiac czy oplaca
    sie Cie napasc, wiec kasjerka oglosila, ze to tylko 36K PLN.
    Dodatkowo, zeby glusi nie mieli watpliwosci wyplacila przy kasie,
    zeby nie bylo watpliwosci, ze chodzi o drobne i kwota nie jest
    warta zachodu;-)
    A tak na serio, to jasne, ze powinna byc dyskretna, ale gdyby Cie
    poprosili na zaplecze to wszyscy podejrzewaliby, ze masz tam 150
    albo 300K PLN i to dopiero byloby niebezpieczne. Nie przesadzaj, ze
    36K trzeba pakowac. Wsadzasz do kieszeni marynarki i nic sie nie
    odznacza.

    --
    Pozdrawiam!
    __________
    artur at e.pl

    "What can be imagined, can be achieved"

  • 20. Data: 2005-09-21 20:11:30
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    /ciach/
    > Ale chyba włożyć w banderolę to psi obowiązek kasjerki.

    Oj kolego coś mi się nie podoba ten Twój sposób myslenia ("psi obowiązek"
    ALE ZTCW to banderola jest generalnie jakąś wykładnią "pełnej setki"
    dla banku a dla Ciebie winni ją przeliczyć np. przez liczarkę do
    bankontów przy wydaniu. Ludziki myślą że jak kupka banknotów
    ma banderolkę to na 100% jest w porządku nie są fałszywe, jest
    konkretna ilośc /tj. 100 sztuk/.
    Niestety odpowiedzialność banku za zawartość tego co w banderolce
    nie dotyczy Ciebie a dodatkowo spotkałem się z takim podejściem
    (PKO i BZWBK) że przy wypłacaniu z paczki kasiora na liczarkę
    a banderolka zostawała przedarta /bo niby tak ma być/

    Dawidek
    PS. A poziom obsługi /z tym gadaniem głośno/ to faktycznie poniżej krytyki
    :)