  • 31. Data: 2005-09-22 08:58:01
    Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piÄ?kna obsĹ?uga klienta
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    zch28 wrote:

    > Po pierwsze chcę żeby egzekwowano procedury przy obracaniu moimi ciężko
    > zarobionymi pieniędzmi. Dalej nie wiem jakie one są. A jeśli są złe to trzeba je
    > zmienić - albo bank :-)
    Nie wiesz jakie one są, ale wiesz, że kasjerka je złamała. Gratulacje.

    > Po drugie pracownik banku, a na pewno kasjer, bierze odpowiednie wynagrodzenie
    > za swoją dobrze wykonaną pracę i rozliczanie go z tej pracy jest chyba rzeczą
    > normalną.
    > (tak samo jak mnie się rozlicza) Nie wymagam chyba cudów nie widów.
    > Chyba, że pomyśleć i zaproponować "zielonemu" klientowi wypłatę na zapleczu albo
    Owszem. Nawet nie wiesz jak wiele. Skądś się przecież wzięły zasady, że
    na kierowców,kasjerów, pilotów i tp się nie krzyczy i ich nie denerwuje
    - tylko ich przełożonych.

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 32. Data: 2005-09-22 09:01:31
    Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piękna obsługa klienta
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    zch28 wrote:

    > Może ktoś mi odpowie (albo skieruje gdzie mam szukać) jak powinna wyglądać
    > wypłata pieniędzy w Millenium. Od "ładnej pani" już usłyszałem ale wolałbym
    > jakieś pewniejsze żródło.

    No przecież Cię już skierowałem. Ustawa prawo bankowe + odpowiednie
    rozporządzenia, do tego regulaminy Millennium.
    KJ

  • 33. Data: 2005-09-22 09:26:47
    Od: "zch28" <z...@u...pl>

    > Nie wiesz jakie one są, ale wiesz, że kasjerka je złamała. Gratulacje.

    Byłeś kiedyś w oddziale Milenium w ciasnym pomieszeniu razem z kilkunastoma
    innymi osobami?
    Chyba opisana przeze mnie sytuacja nie jest zbyt normalna.
    Z wypowiedzi innych grupowiczów wnoszę że nie.

    zch

    PS. O czym tu więcej dyskutować. Proszę jeszcze raz o konkrety.
    Na przyszłość mogę wymagać innego podejścia do klienta?
    Jest to wogóle gdzieś zapisane? Czy to tylko zwyczajowa norma do której nie
    wszyscy się stosują.

  • 34. Data: 2005-09-22 09:29:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    zch28 wrote:

    > Byłeś kiedyś w oddziale Milenium w ciasnym pomieszeniu razem z kilkunastoma
    > innymi osobami?
    > Chyba opisana przeze mnie sytuacja nie jest zbyt normalna.
    > Z wypowiedzi innych grupowiczów wnoszę że nie.
    Jakich innych ? Poza jedną osobą, wszyscy powiedzieli to samo co ja: że
    można to zrobić ale nie trzeba.

    > zch
    >
    > PS. O czym tu więcej dyskutować. Proszę jeszcze raz o konkrety.
    Podałem Ci je. Nie chce CI się czytać ? trudno :-)
    KJ

  • 35. Data: 2005-09-22 10:03:26
    Od: "zch28" <z...@u...pl>

    > No przecież Cię już skierowałem. Ustawa prawo bankowe + odpowiednie
    > rozporządzenia, do tego regulaminy Millennium.
    :-)
    E tam. Myślałem że pomożesz (uspokoisz, powiesz, że tak ma być, doradzisz co mam
    na przyszłość zrobić, może przyjść kiedy będzie mniejsza kolejka)
    prostemu "zielonemu" klientowi banku a Ty się tylko wymądrzasz. :-)

    zch

  • 36. Data: 2005-09-22 10:06:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    zch28 wrote:

> [...]
    > na przyszłość zrobić, może przyjść kiedy będzie mniejsza kolejka)
    > prostemu "zielonemu" klientowi banku a Ty się tylko wymądrzasz. :-)

    *przed wypłatą* poprosić o przeprowadzenie tej operacji na zaplecze.
    Jeśli jest to niemożliwe - zmienić bank.
    KJ

  • 37. Data: 2005-09-22 10:08:53
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Chyba, że pomyśleć i zaproponować "zielonemu" klientowi wypłatę na zapleczu
    > albo przynajmniej dobrze spakować gotówkę i zachować dyskrecję przy tłumie
    > w pomieszczeniu to tak wiele.

    Przy takich kwotach to powinni dorzucać portfel gratis ;-)

  • 38. Data: 2005-09-22 10:34:12
    Od: "berber" <2berber(cv)@gazeta.pl>

    > *przed wypłatą* poprosić o przeprowadzenie tej operacji na zaplecze.
    > Jeśli jest to niemożliwe - zmienić bank.

    To jest dobra rada. Posłuchaj jej. W innym wypadku w Millenium mogą załatwić
    ciebie tak jak tego klienta którego pieniędzmi gospodarzyli (= okradli) a
    gdy
    protestował grożąc bombą to okrzyknęli psychicznie chorym :-(.
    Nie łudź się że grupad pl.biznes baki poprze twoje wątpliwości tutaj
    wypowiadają
    się oczywiście fachowcy ale bezmyślni fachowcy :-(.
    Pozdr.
    Brb

  • 39. Data: 2005-09-22 11:07:43
    Od: "zch28" <z...@u...pl>

> [...]
    > wypowiadają
    > się oczywiście fachowcy ale bezmyślni fachowcy :-(.

    Dzęki za radę. Nawet mi na myśl nie przyszło, że o takie rzeczy trzeba się
    dopominać w tak "poważnym" banku.
    Ech. Gotówkę mieć niedobrze, karty płatnicze też nie dobrze. A najlepiej to MIEĆ
    bank :-)

    zch