    From: "zch28" <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Millenium - BAAAArdzo piękna obsługa klienta
    Date: Tue, 20 Sep 2005 07:56:59 +0200

    Może jestem nie normalny ale strasznie mnie zbulwersowała "ładna pani" z kasy w
    banku Millenium.
    Musiałem wypłacić 36 tys. zł gotówką. (musiałem i koniec)
    Ładna pani nie dość, że na głos wymieniała kwotę którą będę wypłacać (kolejka 15
    osób normalnie tłok) to jeszcze wyłożyła mi na ladę 20 tys. na kupkę bez
    banderoli.
    Na moją prośbę o banderolę odezwała się arogancko że ona postępuje zgodnie z
    procedurą.
    Oczywiście pytania a komu ja to zgłaszłem bo to taka wielka suma jest. (a
    karteczkę miała przed nosem z zamówieniem złożonym 3 dni temu.)
    Nie mam dużo do czynienia z bankami ale widziałem że w takich sytuacjach
    po pierwsze: nie mówi się głośno kwoty (np. pisze się na kartce)
    po drugie: zaprasza się klienta na zaplecze w celu spakowania takiej kwoty.
    Co to wogóle za kasa jest kawałek wyższego biurka
    Jak taka wypłata powinna wyglądać w poważnym banku?

    Pozdrawiam
    zch