  • 1. Data: 2012-04-06 12:50:09
    Temat: Alior zmienil regulamin lokat
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Kilka dni temu grupowicz osa podawal link do wspomnianego
    regulaminu, gdzie stalo, ze okres waznosci wniosku o lokate to
    30 dni (lub 7 dla produktow wycofywanych z oferty).

    Dzis w w.w. regulaminie nie ma juz nic o 30 i 7 dniach, a zamiast
    tego stoi, ze ilosc dni w ciagu ktorych nalezy zasilic lokate ma
    jakoby znajdowac sie w potwierdzeniu zlozenia wniosku,
    przysylanym przez bank.

    <http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_
    dokumentow/klienci_indywidualni/regulamin_ilokaty.pd
    f>

    Nie musze chyba dodawac, ze w potwierdzeniach, ktore dzis
    dostalem, nie ma ani slowa o liczbie dni waznosci wniosku :)

  • 2. Data: 2012-04-06 13:05:58
    Temat: Re: Alior zmienil regulamin lokat
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Aha, co do waznosci wnioskow o lokaty wycofane z oferty:
    w punkcie 11 regulaminu napisali, ze rachunek musi zostac
    uznany w ciagu 3 dni (nie: dni roboczych).

  • 3. Data: 2012-04-06 18:17:35
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-06 12:50, ikarek pisze:
> [...]
    >

    > Nie musze chyba dodawac, ze w potwierdzeniach, ktore dzis
    > dostalem, nie ma ani slowa o liczbie dni waznosci wniosku :)

    Też to wczoraj zauważyłem i wysłałem na listę erratę, ale chyba nie
    dotarła bo sam jej nie widzę :( Bardzo mi się nie podoba taki ruch...
    wychodzi na to, że wnioski są bezterminowe do momentu wycofania produktu
    z oferty... wtedy to trzy dni od dnia złożenia. Najlepsze, że składając
    wniosek dziś, trzeba opłacić do poniedziałku, a KIR śpi :) Ale pewnie
    założą we wtorek bo przecież bank MOŻE niezałożyć lokaty, ale nie musi ;)

  • 4. Data: 2012-04-09 22:55:59
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 6 Kwi, 18:17, osa <o...@g...pl.ee> wrote:

> [...]
    > wniosek dziś, trzeba opłacić do poniedziałku, a KIR śpi :) Ale pewnie
    > założą we wtorek bo przecież bank MOŻE niezałożyć lokaty, ale nie musi ;)

    Co ciekawe, dziś wysłałem wniosek o założenie lokaty i został
    przyjęty. Dopisek do regulaminu:
    "Do zawarcia umowy lokaty 6-miesięcznej uprawnieni są Klienci
    deponujący w banku nowe środki, tj. środki ponad wolumen środków
    zgromadzonych na należących do nich rachunkach oszczędnościowych,
    oszczędnościowo-rozliczeniowych i lokat terminowych w Alior Banku na
    dzień 8.03.2012 r.". Nie wiem kiedy się pojawił, ale chyba nie przed
    Świętami

  • 5. Data: 2012-04-09 23:56:10
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-09 22:55, eisenberg pisze:

> [...]
    > oszczędnościowo-rozliczeniowych i lokat terminowych w Alior Banku na
    > dzień 8.03.2012 r.". Nie wiem kiedy się pojawił, ale chyba nie przed

    Ze 100-dniówkami też tak było, zapomnieli wyłączyć lokatę i można było
    składać wnioski przez kilka dni po regulaminowym terminie ;) A co do
    'nowych środków' to ten warunek był od początku tej oferty. W
    100-dniówkach też był ;)

  • 6. Data: 2012-04-10 10:30:14
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Przed chwilą na infolinii powiedzieli mi że przedłużyli ofertę lokat do
    bodajże 27go kwietnia.

    pzdr
    Zyga

  • 7. Data: 2012-04-10 18:07:09
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-10 10:30, Zyga pisze:
    > Przed chwilą na infolinii powiedzieli mi że przedłużyli ofertę lokat do
    > bodajże 27go kwietnia.
    >
    > pzdr
    > Zyga

    Na stronie też info, że "Oferta jest ważna do 27.04.2012 r."

    No to 27.04 trzeba będzie złożyć wnioski i 30.04 zerwać aktualne i
    opłacić wnioski ;) I do końca października będzie pewne oprocentowanie.

  • 8. Data: 2012-04-10 18:55:26
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.04.2012 18:07, osa wrote:

    > Na stronie też info, że "Oferta jest ważna do 27.04.2012 r."
    >
    > No to 27.04 trzeba będzie złożyć wnioski i 30.04 zerwać aktualne i
    > opłacić wnioski ;) I do końca października będzie pewne oprocentowanie.

    W którymś z regulaminów wyczytałem, choć nie mogę teraz znaleźć źródła,
    że próg od którego zaczynają się "nowe środki" to łączne zaangażowanie
    na dzień 8.03.2012 + środki zdeponowane na lokatach na 6+ po tym dniu.
    Czyli zerwanie i ponowne założenie mija się z celem, ponieważ wtedy nie
    przekroczysz już progu "nowych środków", który został podniesiony przez
    poprzednio założone lokaty.

  • 9. Data: 2012-04-10 19:04:06
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.04.2012 18:55, XYZ wrote:

> [...]
    > Czyli zerwanie i ponowne założenie mija się z celem, ponieważ wtedy nie
    > przekroczysz już progu "nowych środków", który został podniesiony przez

    Znalazłem w tabeli oprocentowania. "Do zawarcia umowy lokaty 6 miesięcy
    uprawnieni są klienci deponujący w Banku nowe środki, tj. środki ponad
    wolumen środków zgromadzonych na należących do nich rachunkach
    oszczędnościowych, oszczędnościowo-rozliczeniowych i lokat terminowych
    na dzień 8 marca 2012. Kwota lokaty nie może przekraczać kwoty nowych
    środków. W przypadku wypowiedzenia umowy lokaty 6 miesięcy zawartej od
    dnia 10 marca do 6 kwietnia 2012, Klient uprawniony jest do zawarcia w
    tym okresie kolejnej umowy lokaty 6 miesięcy jedynie pod warunkiem
    zdeponowania dodatkowych środków.

    Prawdę mówiąc, jest to tak napisane, że nie wiem o co w tym chodzi. Poza
    tym nie wiem, czy zapomnieli zmienić datę...?

  • 10. Data: 2012-04-10 20:49:07
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-10 19:04, XYZ pisze:

> [...]
    >
    > Prawdę mówiąc, jest to tak napisane, że nie wiem o co w tym chodzi. Poza
    > tym nie wiem, czy zapomnieli zmienić datę...?

    Ta... pewnie się do tego stosują tak jak do ograniczenia 'nowych
    środków' z dnia 8.03 ;) Oczywiście przy 100-dniówkach również bardzo się
    przejmowali tymi 'nowymi środkami' ;) Z resztą nawet białko w oddziale
    na prośbę o podanie kwoty z jakiej mogę zrobić lokatę mając na uwadze
    saldo w dniu (którego nie znałem) usłyszałem że sam mam sobie policzyć
    bo im system tego nie poda ;) Po prostu zaimplementowanie tego warunku w
    systemie jest droższe niż odsetki za lokaty ludzi, którzy nie przejmą
    się tym ograniczeniem i 'oszukają' bank ;) Oczywiście oszustwo to nie
    jest bo my składamy wniosek i wpłacamy kasę i to bank decyduje czy
    zawrze z nami umowę lokaty czy nie... oczywiście zawiera ;)