  • 21. Data: 2007-04-24 09:52:58
    Temat: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Od: TOMI3012 <t...@w...pl>

    Wcześniej już napisałem kilka słów o Metribanku a co do tego wątku
    to produkty bankowe oferowane przez Metribank jak wynika z informacji
    otrzymanych od Metribanku to produkty Banków w których sprzedaży
    pośredniczy Metribank i z którymi Metribank wspópracuje lub
    pośredniczy w sprzedaży tych produktów Bankowych.
    TW
    Readaktor z Gdyni

  • 22. Data: 2007-04-24 09:59:46
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 24.04.2007 TOMI3012 <t...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > pośredniczy Metribank i z którymi Metribank wspópracuje lub
    > pośredniczy w sprzedaży tych produktów Bankowych.

    Tylko, że strona jest podobna do strony Multibanku (zwłaszcza do "dla Ciebie" i
    "dla firmy"), używa podobnych sformułowań ("metrilinia", "metrikonto")

    2. w logo słowo bank jest wyróżnione - nikt mi nie wmówi, że to nie jest
    celowe działanie

    Oczywiście teoretycznie, formalnie wszystko jest cacy. Nigdzie nie
    napisali, że są bankiem. Jednak ewidentnie próbują stworzyć takie wrażenie
    i jest to w oczywisty sposób ich celem. Ale to chyba samo w sobie nie jest
    karalne.
    --
    Samotnik

  • 23. Data: 2007-04-24 10:01:02
    Od: TOMI3012 <t...@w...pl>

    On 23 Kwi, 21:58, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > W wynajętym mieszkaniu?
    > ;)
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Krzysztof

    Mają całkiem niezłą siedzibę osobiście uważam ze niejeden Bank mógłby
    im pozazdrościć oddziału

  • 24. Data: 2007-04-24 10:07:20
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    TOMI3012 wrote:

    > Zadałem sobie trochę trudu aby sprawdzić te informcje. (...)

    Ja zająłem sobie tylko chwilkę:
    http://forum.metribank.pl/viewtopic.php?t=10

    Strona główna jakoś wygląda, ale forum to robione było na zaliczenie w
    gimnazjum przedmiotu informatyka? Firma z takim forum IMO jest totalnie
    niepoważna i niewiarygodna - tym bardziej, że jest to sektor finansów!

  • 25. Data: 2007-04-24 10:10:12
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    TOMI3012 wrote:

    > Mają całkiem niezłą siedzibę osobiście uważam ze niejeden Bank mógłby
    > im pozazdrościć oddziału

    A czy ty czasem nie jesteś prezesem tej firmy, że tak jej bronisz na
    lewo i prawo?
    Oddział i może mają fajny, ale PR już nie bardzo bo google jak na razie
    na pierwszym miejscu zwraca link do tego wątku :) i bardzo dobrze, może
    się nikt nie da nabrać na ten kant!

  • 26. Data: 2007-04-24 10:12:29
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:

> [...]
    > Oddział i może mają fajny, ale PR już nie bardzo bo google jak na razie
    > na pierwszym miejscu zwraca link do tego wątku :) i bardzo dobrze, może

    PS niestety już nas wątek na money.pl wyprzedził, ale oba są raczej
    negatywne, więc tym gorzej dla mertibank a w tym lepiej dla ewentualnych
    klientów.

  • 27. Data: 2007-04-24 10:30:49
    Od: TOMI3012 <t...@w...pl>

    On 24 Kwi, 11:59, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

> [...]
    > i jest to w oczywisty sposób ich celem. Ale to chyba samo w sobie nie jest

    Oczywiście ze nie jest to karane. Napewno użycie sformułowań
    powszechnie stosowanych w bankach jest płachtą aby przyciągnąć Klienta
    do siebie.
    Powiem szczerze że sam skusiłem się na skorzystanie z usług Metribanku
    i otrzymałem pożyczkę na całkiem atrakcyjnych warunkach. Środki
    udzielonej pożyczki orzymałem z BRE Banku a dokładniej z mBanku i nie
    odczułem żadnej różnicy. Zostałem fachowo obsłużony i poinformowany że
    będzie to pożyczka z mBanku. Otrzymałem dokładne rozliczenie prowizji
    i usługi pośrednictwa wszystko zamknęło się w 5% prowizji dla
    Metribanku więc dkładnie tak samo jak w innych Bankach. Nie musiałem
    nawet skorzystać z opcji ubezpieczenia pożyczki tak powszechnie
    wciskanej Klientom przez różne Banki.
    Nie widzę tu żadnego oszustwa.
    A to że strona jest podobna do Multibanku czy innej to co to ma za
    znaczenie myślę że świadczy to tylko o profesjonalnym podejściu do
    oferowania swoich usług.
    Ponadto oczywiste jest przecież że każdy próbuje do siebie przyciągnąć
    jaknajwięcej klientów czy jest to producent spodni, proszku do prania
    czy na przykład taka firma jak Metribank.

  • 28. Data: 2007-04-24 10:33:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

> [...]
    > Metribanku więc dkładnie tak samo jak w innych Bankach. Nie musiałem
    > nawet skorzystać z opcji ubezpieczenia pożyczki tak powszechnie

    Bla, bla bla. Już wiemy, że to reklamujesz. Daj sobie luzu.
    --
    Samotnik

  • 29. Data: 2007-04-24 11:05:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    TOMI3012 <t...@w...pl> writes:

    > Powiem szczerze że sam skusiłem się na skorzystanie z usług Metribanku
    > i otrzymałem pożyczkę na całkiem atrakcyjnych warunkach.

    Ohoho, o godz. 2:47 -0700 piszesz:
    "Zadałem sobie trochę trudu aby sprawdzić te informcje."

    a o 3:30 tego samego czasu, czyli 43 minuty pozniej otrzymales juz
    pozyczke? I to z mBanku, za posrednictwem MetriBanku? Musze przyznac
    ze szybkosc obu bankow, czy "bankow", naprawde robi wrazenie. Twoja
    zreszta nie mniejsze. Na szczescie nie masz do nich daleko :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 30. Data: 2007-04-24 11:15:31
    Od: TOMI3012 <t...@w...pl>

    On 20 Kwi, 22:38, "Tom" <tomash_p WYTNIJ @poczta.onet.pl> wrote:

    > uzycie slowa bank w nazwie nie musi oznaczac, ze firma prowadzi dzialalnosc
    > bankowa vide na przyklad bank nasienia ;)

    Zakładając że Metribank to Bank rozwiązń finansowych dla wszystkich
    nie można stweirdzić że jest to Bank tym bardziej że zabronione jest
    używanie wyrazu "bank" a nie członu "bank" w innym wyrazie. Metribank
    to nazwa własna "METRIBANK" jeden wyraz więc nie ma tu mowy o
    naruszeniu prawa.
    Banalny przykład ta firma mogłaby się nazywać np. BANKRUT i co wtedy
    ha ha ha
    no przecież jest to ptoczne słowo i też zawiera w swoim wyrazie człon
    "bank"
    Nie ma tutaj naruszenia prawa jeszcze raz zwracam uwagę że METRIBANK
    to jedno słowo nigdzie jakie jest identyfikowane z tą firmą.
    tw