  • 1. Data: 2007-04-20 20:36:18
    Temat: kredyt w BPH
    Od: "kern12" <k...@w...pl>

    wziąłem tam dzisiaj mały kredyt i 2 razy się zdziwiłem:

    1. jako mój bank z ror-em ich komputerowy automat wyrzuca DB Polska SA....
    nie ma takiego banku...

    2. wziąłem 2000 PLN na 10 mieś, łączny koszt kredytu
    ( odsetki, prowizja, etc. ) to 189 zł.... a RRSO ponad 21%, ja się ciesze
    .. ale te procenty do kwoty jakoś nie pasuja.....

    Jarek

  • 2. Data: 2007-04-22 09:19:33
    Temat: Re: kredyt w BPH
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > 1. jako mój bank z ror-em ich komputerowy automat wyrzuca DB Polska SA....
    > nie ma takiego banku...

    Nie ma powiadasz... zobacz stopkę na stronie: http://www.db.pl/ Jak byk stoi
    Deutsche Bank Polska S.A.

    /*-+

  • 3. Data: 2007-04-23 06:17:06
    Od: "kern12" <k...@w...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    SA....

    > Nie ma powiadasz... zobacz stopkę na stronie: http://www.db.pl/ Jak byk
    stoi
    > Deutsche Bank Polska S.A.

    Niestety, jednak DB PBC S.A. ..... istnieje również DB Polska SA jako
    odrębny podmiot,
    klienci indywidualni są w DB PBC...... BPH się pomylił.... może patrzał na
    stopkę :)

    jarek

  • 4. Data: 2007-04-23 07:35:38
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > BPH się pomylił.... może patrzał na
    > stopkę :)

    Raczej DB przekazało nieprawidłowe dane.

    /*-+