  • 41. Data: 2012-08-10 17:43:54
    Temat: Re: Meritum daje 100zl
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-08-09 19:18, osa pisze:

    > U mnie też drugi raz odrzucony i panienka (jeszcze?) nie dzwoniła... daj
    > znać czy udało Ci się podpisać umowę.

    Dzwnoniłem do nich i mieli zrobić trzecią próbę. Po godzinie dzwoni
    panienka aby potwierdzić dane więc im się udało jednak pchnąć ten
    wniosek. Ale jest zonk, jak zamykałem miałem inny numer DO, we wniosku
    podałem aktualny i aby zweryfikować muszę im wysłać skan... stwierdziłem
    że przecież w oddziale mogą to zweryfikować na co panienka odrzekła, że
    umowa do oddziału nie trafi póki nie dostaną skanu... dziwna
    procedura... ale może dlatego, że wybrałem placówkę partnerską.

  • 42. Data: 2012-08-10 17:45:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Franc" nj0mekl26tpj$.1tx9wfx4srwkv$....@4...net

    > Żeby dostać 100 trzeba kupić groupona, gdzie masz link do wnioski i miejsce
    > na wpisanie kodu z groupona.

    Do kiedy można wziąć ten grupon? I czy ktoś wziął na zapas?
    Zmarnowałem masę czasu na boje z FreecoNet -- nie mogę teraz
    zając się gruponem. A na złość -- telefon u lekarza nie
    działa... Ani ze stacjonarnego, ani z komórki nie mogę
    tam dodzwonić się, i muszę jechać... Co absurd!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2012-08-10 19:54:24
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-08-10 17:21, wiatrak pisze:

    > \> to nie wiem czy mogę już dzisiaj się udać czy też mam czekać do

    > Wczoraj wypełniłem wniosek, a dziś zadzwoniłem do placówki, czy już
    > można. Można.
    parę minut po napisaniu postu też do mnie dzwonili, umowa już podpisana

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 44. Data: 2012-08-11 13:25:02
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > stwierdziłem że przecież w oddziale mogą to zweryfikować na co panienka
    > odrzekła, że umowa do oddziału nie trafi póki nie dostaną skanu... dziwna
    > procedura... ale może dlatego, że wybrałem placówkę partnerską.

    oni dostają gotowe umowy "z centrali", nie przygotowują ich na miejscu.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 45. Data: 2012-08-11 13:26:18
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > to nie wiem czy mogę już dzisiaj się udać czy też mam czekać do
    > poniedziałku. Wniosek złożyłem wczoraj

    nie idź, czekaj na telefon albo idź faktycznie po tych 2 dniach.
    umowy może jeszcze nie być.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 46. Data: 2012-08-11 13:27:58
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > działa... Ani ze stacjonarnego, ani z komórki nie mogę
    > tam dodzwonić się, i muszę jechać... Co absurd!!!

    jak za starych czasów, jeden grupon/os. ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 47. Data: 2012-08-11 22:20:26
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Proszę o kontakt z infolinią bank pod tel. 801 980 888 (+48) 58 77 88 888 i
    > wyjaśnienie w czym rzecz.

    Dzięki za troskę, ale to było pytanie czysto teoretyczne. Sam wpadłem na
    to, że coś nie tak, bo nigdzie nie było miejsca na wpisanie kodu z groupona.

    --
    Grzexs

  • 48. Data: 2012-08-15 08:58:16
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/Meritum-Serv
    ices-ICB-SA/9029981?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_221&a=1661

    ktos wie ile sie tego sprzedalo?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 49. Data: 2012-08-15 11:58:29
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    ices-ICB-SA/9029981?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_221&a=1661

    > ktos wie ile sie tego sprzedalo?

    Widziałem stan ponad sześćset ze dwa dni temu.

  • 50. Data: 2012-08-15 15:29:18
    Od: "LiveSmarter.pl" <b...@w...pl>

    W dniu środa, 15 sierpnia 2012 08:58:16 UTC+2 użytkownik wromek napisał:
    ices-ICB-SA/9029981?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_221&a=1661

    > ktos wie ile sie tego sprzedalo?
    >

    > --
    >
    > pozdrawiam, wromek

    kupowałem wczoraj wieczorem, było >600