  • 1. Data: 2012-08-08 13:05:13
    Temat: Eurobank i kk
    Od: zly <b...@N...fm>

    Zapodziałem PIN do karty kredytowej. Na dzień dobry chciałem zmienić na
    własny, ale się nie dało bo karta nieaktywowana, jak poszedłem aktywować, t
    trwało parę dni i zapomniałem o sprawie..
    Zasadniczo nie używam fizycznie tej karty, bo jest do płatności w necie,
    ale...
    Na stronie było napisane by udać się do oddziału. W oddziale byłem i
    dostałem propozycje wydania drugiej karty za jakieś 30zł zdaje się.
    Czy naprawdę w tych czasach nie można sobie zmienić PINu przez internet?
    Ktoś to załatwił jakoś inaczej?
    --
    marcin

  • 2. Data: 2012-08-08 13:15:44
    Temat: Re: Eurobank i kk
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Sie, 13:05, zly <b...@N...fm> wrote:
    > Zapodzia em PIN do karty kredytowej. Na dzie dobry chcia em zmieni na
    > w asny, ale si nie da o bo karta nieaktywowana, jak poszed em aktywowa , t
    > trwa o par dni i zapomnia em o sprawie..
    > Zasadniczo nie u ywam fizycznie tej karty, bo jest do p atno ci w necie,
    > ale...
    > Na stronie by o napisane by uda si do oddzia u. W oddziale by em i
    > dosta em propozycje wydania drugiej karty za jakie 30z zdaje si .
    > Czy naprawd w tych czasach nie mo na sobie zmieni PINu przez internet?
    > Kto to za atwi jako inaczej?

    Nie wiem w ktorym banku mozna bezplatnie zmienic czy nadac numer pin,
    bez znajomosci poprzedniego.

    Fakt, ze w niektorych (w tym chyba w Eurobanku) nawet znajac pin,
    zmiana numeru rowniez kosztuje jakas nieduza oplate, do kilku zl.

  • 3. Data: 2012-08-08 13:45:29
    Od: S <...@w...pl>

    W dniu 2012-08-08 13:15, krzysztofsf pisze:

    > Nie wiem w ktorym banku mozna bezplatnie zmienic czy nadac numer pin,
    > bez znajomosci poprzedniego.

    Odnoszę wrażenie, że w Citi przysłali mi nieaktywną kartę, po jej
    aktywacji w CitiPhone nadawałem sam PIN wybrany przez siebie. Dość dawno
    temu, ale mam nadzieję, że nie pomyliłem banków. Na pewno raz mi się
    taka operacja zdarzyła.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-08-08 14:07:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Sie, 13:45, S <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    > aktywacji w CitiPhone nadawałem sam PIN wybrany przez siebie. Dość dawno
    > temu, ale mam nadzieję, że nie pomyliłem banków. Na pewno raz mi się

    Dokladnie.
    Poprzedni numer nie istnial - czyli operacja z jego znajomoscia (brak
    numeru) bezplatna.
    Ja numer nadalem dopiero jak chipowa przy przedluzeniu przyslali.

    Ech...to byly czasy - karta ktorej zaden zlodziej nie mogl wykorzystac
    w bankomacie - to se ne vrati.

  • 5. Data: 2012-08-08 14:37:25
    Od: " " <a...@g...pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > Nie wiem w ktorym banku mozna bezplatnie zmienic czy nadac numer pin,
    > bez znajomosci poprzedniego.

    A ja wiem. ;-) W Sync i w Mille - dotyczy debetówek. Sprawdzałem, i to nawet
    kilkukrotnie.

  • 6. Data: 2012-08-08 14:54:37
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 8 Aug 2012 04:15:44 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > Fakt, ze w niektorych (w tym chyba w Eurobanku) nawet znajac pin,
    > zmiana numeru rowniez kosztuje jakas nieduza oplate, do kilku zl.

    Ja chętnie zapłacę parę zł za zmianę pin. Problem w tym, że 'się nie da'.
    Trzeba zamówić nową kartę.

    --
    marcin

  • 7. Data: 2012-08-08 17:30:04
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-08-08 14:37, a...@g...pl pisze:

    > A ja wiem. ;-) W Sync i w Mille - dotyczy debetówek. Sprawdzałem, i to nawet
    > kilkukrotnie.

    A jak Sync to i cały Alior ;) No i w mBanku można ustanowić nowy PIN bez
    znajomości starego.

  • 8. Data: 2012-08-08 19:19:15
    Od: mac <m...@a...pl>

    W dniu 2012-08-08 13:05, zly pisze:
> [...]
    > dostałem propozycje wydania drugiej karty za jakieś 30zł zdaje się.
    > Czy naprawdę w tych czasach nie można sobie zmienić PINu przez internet?

    a nie mozna po prostu zastrzec karte (ze np zgubiona) bo to chyba jest
    za darmo i zamowic nowa - wtedy chyba oplaty nie powinno byc

    m.

  • 9. Data: 2012-08-08 20:34:43
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 08 Aug 2012 19:19:15 +0200, mac napisał(a):

    > a nie mozna po prostu zastrzec karte (ze np zgubiona) bo to chyba jest
    > za darmo i zamowic nowa - wtedy chyba oplaty nie powinno byc

    Patrzę sobie na toip, i wydanie w zamian za zastrzeżoną kosztuje. Natomiast
    wydanie karty dodatkowej nie :) Ale tak czy siak to z miesiąc czekania
    zapewne. A jak ktoś wspomniał w takim mBanku loguje się i zmieniam...

    --
    marcin