  • 1. Data: 2012-08-07 17:18:04
    Temat: Amber Gold ???
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

    jak to jest ?

    u mnie w firmie w 2011 kontrola US trwała cału miesiąc,
    przekopali wszystkie dokumenty,
    sprawdzili wszystkie faktury - nawet te z przed 5 lat,
    ważyli wszystkie surowce i nawet mieli własne dwie wagi,
    które przywieźli dostawczakiem pomimo że mam wagę 10-tna z aktualną
    homologacją oraz laboratoryjną;

    a nie mogli sprawdzić takiego Amber Gold czy to nie jest piramida ???????

    według mnie powinna być kontrola owego US i pracowników i ich kont i ich
    zakupów !!!!!!!

    dziwne, bardzo dziwne !!!!!!

  • 2. Data: 2012-08-07 17:42:12
    Temat: Re: Amber Gold ???
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-08-07 17:18, zaemka pisze:
> [...]
    >
    > według mnie powinna być kontrola owego US i pracowników i ich kont i ich

    co się dziwić po firmie w której pracował syn Tuskaszenki

    gregor

  • 3. Data: 2012-08-07 18:41:55
    Od: "SJ" <S...@o...pl>

    >co się dziwić po firmie w której pracował syn Tuskaszenki

    a Lech kaczyński podobno dalej tam pracuje....

    SJ

  • 4. Data: 2012-08-07 18:44:55
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-08-07 18:41, SJ pisze:

    > a Lech kaczy?ski podobno dalej tam pracuje....

    no i ?

    myślisz, że jestem fanatykiem PiS i mi przybijesz łatkę pislamisty ?

    właśnie śmiało mogę mówić na Ciebie leming

    gregor

  • 5. Data: 2012-08-07 19:25:32
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "zaemka" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > według mnie powinna być kontrola owego US i pracowników i ich kont i ich

    Jak w Vabank - kasa rozpruta ale nie z tej strony.
    Wziąć od ludzi kasę na dwa lata. Przestraszyć ich żeby chcieli się wycofać.
    A w razie wycofania zgodnie z UMOWĄ oddać 60%.
    Zeby ich przestraszyć ODPOWIEDNIO, należy utopić linie lotnicze....
    Baksik i Gąsiorowski przy tej sprawie to przedszkolaki....

    Feromon

  • 6. Data: 2012-08-07 19:51:47
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Wziąć od ludzi kasę na dwa lata. Przestraszyć ich żeby chcieli się
    > wycofać.
    > A w razie wycofania zgodnie z UMOWĄ oddać 60%.
    > Zeby ich przestraszyć ODPOWIEDNIO, należy utopić linie lotnicze....

    Bez topienia też można - jak w Getin Banku ;-)
    1803.html

  • 7. Data: 2012-08-07 20:34:58
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    zaemka <N...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > według mnie powinna być kontrola owego US i pracowników i ich kont i ich

    KNF ostrzegał, ale ludzie woleli wierzyć reklamom.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2012-08-07 20:38:26
    Od: gregor <g...@s...pl>

    > KNF ostrzegał, ale ludzie woleli wierzyć reklamom.

    w pracy słucham radia PIN a tam była taka nagonka na amber gold, że co
    chwilę reklama i piosenka w końcu napisałem im mejla, że reklamują firmę
    z wpisem w KNF ale nic kasa z reklam ważniejsza ...

    w końcu olt, amber gold afera itd... co w radiu PIN, przedstawiają tego
    gościa jako ofiarę, że on będzie składał zawiadomienie do prokuratury o
    szkodliwym działaniu KNF i ABW ??? WTF ???

    no i tyle w temacie takie u nas są media bez misji a jedynie złupić i
    zarobić

    gregor

  • 9. Data: 2012-08-07 22:21:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.08.2012 17:18, zaemka pisze:

    > a nie mogli sprawdzić takiego Amber Gold czy to nie jest piramida ???????

    Dlaczego uważasz, że państwo powinno myśleć za idiotów zawsze i wszędzie?

    Ja tam uważam, że ingerencje państwa powinny być ograniczone do
    przypadków, kiedy idiota może skrzywdzić kogoś.

    Chcesz zainwestować w piramidę? Proszę uprzejmie. Chcesz zapłacić koszta
    manipulacyjne za milionowy spadek wujka z Nigerii? Proszę uprzejmie.

  • 10. Data: 2012-08-07 22:38:09
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Już pisałem o tym ale w polityce byly reklamy Finroyal lub Amber Gold, rzymskie
    przyslowie znasz? Pekunia non olet.

    Polityka - taki tygodnik niby opiniotworczy :-)