  • 1. Data: 2012-08-07 22:14:25
    Temat: Alior Kantor panna sama sie zakręciła
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    zasłyszane z relacji, a dialog wyglądał mniej więcej tak:

    Klient: Dzien dobry, chciałem kupić 300 dolarów USA
    Kasjer: Jest pan klientem AliorBanku ?
    Klient: a ma to znaczenie ?
    Kasjer: nie ma, ale transakcja zapisze sie w historii jeśli Pan jest
    Klient: aaa... dobrze, nie ma problemu
    Kasjer: dowód osobisty poproszę
    Klient: proszę
    [operacje, generowanie kwitów itp]
    Kasjer: proszę podpisać
    Kasjer: po kursie 3,3325 to będzie 999 złotych 75 groszy
    Klient: prosze
    Kasjer: 25 groszy reszty i prosze 300 dolarów
    Klient: gdzie znajdę tę transakcję ? jak sie zaloguję
    Kasjer: a zaraz sprawdzę
    [sprawdza]
    Kasjer: tu nie ma, tu nie ma... hmmm... moment [telefonuje] Kasia, jak
    klient w kantorze kupował dolary to gdzie ta transakcja sie zapisze ? [...]
    dokument widzę[...]
    w historii nie ma [...]
    [odkłada słuchawkę, przychodzi facet pracownik]
    Kamil, gdzie sie transakcja klienta zapisała w historii ?
    [patrzy, patrzy widac po minie, ze nie wie]
    Kamil: a Pan chce potwierdzenie ?
    Klient: nie, ale chciałem kupić dolary, Pani pyta o dowód, mówi, ze sie
    zapisze, to dałem dowód i pytam gdzie sie zapisało, jesli nigdzie sie nie
    zapisało, to po co dowód ? problemu nie ma, ale jak sie chce od klienta
    dowód, to czemuś ma to słuzyc, a okazało sie że przy tej operacji niczemu
    nie służy
    Kasjer: [zmieszanie]
    Klient: Dziękuję, do widzenia
    Kasjer: Do widzenia