  • 31. Data: 2012-08-10 09:56:46
    Temat: Re: Meritum daje 100zl
    Od: " " <m...@g...pl>

    Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> napisał(a):

    > Jest jeszcze jedna pułapka. Trzeba wypełnić "dedykowany" wniosek. A co
    > robić, jak ktoś przez nieuwagę wypełni "zwykły" wniosek o otwarcie
    > rachunku i ten wniosek zostanie zaakceptowany? Czy zostaje klientem
    > banku i nie ma już możliwości zerwania wisienek?

    Proszę o kontakt z infolinią bank pod tel. 801 980 888 (+48) 58 77 88 888 i
    wyjaśnienie w czym rzecz.

    Meritum Bank

  • 32. Data: 2012-08-10 12:08:01
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 09 Aug 2012 23:31:55 +0200, Grzexs napisał(a):

> [...]
    > rachunku i ten wniosek zostanie zaakceptowany? Czy zostaje klientem
    > banku i nie ma już możliwości zerwania wisienek?

    Zawsze trzeba uważać, ale tutaj to jest proste.
    Żeby dostać 100 trzeba kupić groupona, gdzie masz link do wnioski i miejsce
    na wpisanie kodu z groupona.
    Nawet jak wejdziesz przez ich stronę www, to zorientujesz się, że nie ma
    gdzie wpisać kodu z w/w groupona - czyli coś nie chalo..

    --
    Franc

  • 33. Data: 2012-08-10 13:19:19
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Właśnie podpisałem w placówce. Trzy dychy się przydadzą. Na browara :)

  • 34. Data: 2012-08-10 13:27:21
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > gdzie wpisać kodu z w/w groupona - czyli coś nie chalo..

    bo trzeba wejsc z linka z PDFa, ktorego dostaniesz na maila.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 35. Data: 2012-08-10 13:28:24
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    niestety moj system chyba nie zadziala ale test zrobilem ;)
    opowiem o wynikach za jakis czas ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 36. Data: 2012-08-10 13:50:20
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-08-10 13:19, wiatrak pisze:

    > Właśnie podpisałem w placówce. Trzy dychy się przydadzą. Na browara :)

    A można wiedzieć kiedy wypełniłeś wniosek??
    Bo z informacji jaką dostałem na maila:
    "Jeżeli wybrałeś podpisanie umowy w Oddziale Banku, zapraszamy na
    podpisanie umowy 2-giego dnia roboczego od momentu złożenia wniosku, w
    godzinach pracy danego Oddziału"

    to nie wiem czy mogę już dzisiaj się udać czy też mam czekać do
    poniedziałku. Wniosek złożyłem wczoraj

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 37. Data: 2012-08-10 13:53:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 0...@g...co

    > Proste -- ale nie dla mnie, bo ja mam tam konto.

    : Pociesz sie, ze ja tez juz mam.
    : Ale zakladam zonie.
    : Cos trzeba robic w oczekiwaniu na 300zl z BPH.

    Ja założę żonie mojego ojca. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2012-08-10 14:10:14
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 10 Aug 2012 13:27:21 +0200, wromek napisał(a):

    > bo trzeba wejsc z linka z PDFa, ktorego dostaniesz na maila.

    Albo wejść z linka na grouponie. Jak można wpisać kod z kupionego groupona
    - jesteśmy w domu na właściwym linku.

    --
    Franc

  • 39. Data: 2012-08-10 16:15:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lolekanabolek" k02sht$pb4$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > wniosku, w godzinach pracy danego Oddziału"

    > to nie wiem czy mogę już dzisiaj się udać czy też mam czekać do poniedziałku.

    A bez składania wniosku można iść po wiśnie?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2012-08-10 17:21:46
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    \> to nie wiem czy mogę już dzisiaj się udać czy też mam czekać do
    > poniedziałku. Wniosek złożyłem wczoraj
    >
    > --

    Wczoraj wypełniłem wniosek, a dziś zadzwoniłem do placówki, czy już można.
    Można.