  • 1. Data: 2003-07-13 19:23:58
    Temat: Mbank - kredyt odnawialny
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    Mam pytanie dotyczące kredytu odnawialnego w Mbanku.
    Mianowicie czy jego wielkość jest uzależniona od comiesięcznych wpływów na
    konto czy też jest może jakaś ustalona granica niezależna od wpływów ?
    Za wpływy rozumiemy wynagrodzenie od pracodawcy wpływające wciąż z tego
    samego konta z określonym tytułem czy mogą być także środki własne wpłacane
    z regularnością miesiąca ?

    Proszę o więcej informacji od osób korzystających z oferty mBanku.

    Jarek

  • 2. Data: 2003-07-14 05:22:10
    Temat: Re: Mbank - kredyt odnawialny
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie dotyczące kredytu odnawialnego w Mbanku.
    > Mianowicie czy jego wielkość jest uzależniona od comiesięcznych wpływów na
    > konto czy też jest może jakaś ustalona granica niezależna od wpływów ?

    OD wpływów, ale max 30tzł.

    > Za wpływy rozumiemy wynagrodzenie od pracodawcy wpływające wciąż z tego
    > samego konta z określonym tytułem czy mogą być także środki własne
    wpłacane
    > z regularnością miesiąca ?

    Chyba niekoniecznie (?) To Ty deklarujesz ile będzie regularnie wpływać.
    Wejdź w wypełnianie wniosku na stronie mBnaku albbo zadzwoń do nich, to się
    wiecej dowiesz.

    Pozdrawiam
    RobertW icik

  • 3. Data: 2003-07-14 08:48:02
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...pl>

    a jak sam wplacasz to jaka beda mieli gwaracje ze nie przestaniesz wplacac ?
    tu chyba chodzi o zaklad pracy a nie o samodzielne wlasne wplaty
    --
    Maciej_NT
    howuser&userid=113215

  • 4. Data: 2003-07-14 09:22:50
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej_NT" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > a jak sam wplacasz to jaka beda mieli gwaracje ze nie przestaniesz wplacac
    ?
    > tu chyba chodzi o zaklad pracy a nie o samodzielne wlasne wplaty

    Ty deklarujesz wpływy. Jeśli ich nie będzie, to mogą np. rozwiązac umowę.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2003-07-14 09:27:52
    Od: n...@p...onet.pl

    > a jak sam wplacasz to jaka beda mieli gwaracje ze nie przestaniesz wplacac ?
    > tu chyba chodzi o zaklad pracy a nie o samodzielne wlasne wplaty

    Gwarancja jest dokładnie taka sama,
    co za problem zmienić dyspozycję w zakładzie pracy?
    Ale faktem jest że niektóre banki traktują wpłaty własne
    jak wpływy w drugim gatunku (tu myślę o PKO BP).