  • 1. Data: 2003-07-13 19:06:43
    Temat: przelew mBank-->PKO SA?
    Od: V8 <c...@s...bottom.of.the.post>

    Jezeli przelew wyjedzie z mBank jutro (poniedzialek) o 6:30 rano to o
    kotorej jest szansa ze bedzie zaksiegowany w PKO SA (tak na marginesie,
    IV O/W-wa)?

    --
    TissotV8(at)netscape.net

  • 2. Data: 2003-07-13 20:04:11
    Temat: Re: przelew mBank-->PKO SA?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    V8 wrote:
    > Jezeli przelew wyjedzie z mBank jutro (poniedzialek) o 6:30 rano to
    > kotorej jest szansa ze bedzie zaksiegowany w PKO SA (tak na
    > marginesie, IV O/W-wa)?

    sprawdz najpierw czy masz nowy numer w Pekao SA - bo jak nie to ci go
    moze nie przyjac

  • 3. Data: 2003-07-13 20:06:31
    Od: V8 <c...@s...bottom.of.the.post>

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    > sprawdz najpierw czy masz nowy numer w Pekao SA - bo jak nie to ci go
    > moze nie przyjac

    Dzieki za info, mam nowy numer i przelew zlozylem wlasnie na nowy. W
    czwartek zrobilem na stary i odrzucilo i mimo tego ze PKO SA informuje,
    iz stare numery obowiazuja do 30 wrzesnia 2003.

    --
    TissotV8(at)netscape.net

  • 4. Data: 2003-07-13 21:04:54
    Od: "david" <d...@p...fm>

    i jeszcze taka mala informacja - nie ma banku PKO S.A. !!! Jest albo PKO BP
    albo Pekao S.A.

  • 5. Data: 2003-07-13 21:30:36
    Od: V8 <c...@s...bottom.of.the.post>

    david wrote:
    > i jeszcze taka mala informacja - nie ma banku PKO S.A. !!! Jest albo PKO BP
    > albo Pekao S.A.

    Swietnie, rowniez dzieki za info. Bardzo sie ciesze, ze dowiedzialem sie
    jak nazywa sie moj bank ale jeszcze bardziej bym sie cieszyl gdybys
    odpowiedzial na moje pytanie.

    --
    TissotV8(at)netscape.net

  • 6. Data: 2003-07-13 21:47:40
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Uzytkownik "V8" <c...@s...bottom.of.the.post> napisal w
    wiadomosci news:3F11CF7C.8050607@see.bottom.of.the.post...

    BP

    > Swietnie, rowniez dzieki za info. Bardzo sie ciesze, ze dowiedzialem sie
    > jak nazywa sie moj bank ale jeszcze bardziej bym sie cieszyl gdybys
    > odpowiedzial na moje pytanie.

    to napisz w koncu o jaki bank ci chodzi

  • 7. Data: 2003-07-13 21:49:00
    Od: n...@p...onet.pl

    > Swietnie, rowniez dzieki za info. Bardzo sie ciesze, ze dowiedzialem sie
    > jak nazywa sie moj bank ale jeszcze bardziej bym sie cieszyl gdybys
    > odpowiedzial na moje pytanie.

    No to ciesz się:
    Raczej nie wcześniej niż godzinę po pierwszej sesji przychodzącej
    O taką odpowiedź Ci chodziło???

  • 8. Data: 2003-07-13 22:20:43
    Od: V8 <c...@s...bottom.of.the.post>

    n...@p...onet.pl wrote:

    > No to ciesz się:
    > Raczej nie wcześniej niż godzinę po pierwszej sesji przychodzącej
    > O taką odpowiedź Ci chodziło???

    Chodzi o bank Pekao SA. I tak, dokladnie o taka odpowiedz. Wielkie dzieki.

    Pozdrowienia

    --
    TissotV8(at)netscape.net