  • 1. Data: 2003-07-13 19:27:14
    Temat: PKO SA - sesje przychodzace?
    Od: V8 <c...@s...bottom.of.the.post>

    O ktorej PKO SA mam sesje przychodzace, tzn. o ktorej sciaga przelewy?
    --
    TissotV8(at)netscape.net

  • 2. Data: 2003-07-13 21:37:21
    Temat: Re: PKO SA - sesje przychodzace?
    Od: n...@p...onet.pl

    > O ktorej PKO SA mam sesje przychodzace, tzn. o ktorej sciaga przelewy?

    A który bank masz na myśli?
    A może one się już połączyły, a ja nic o tym nie wiem ?;-)))

    w PKO BP SA 12:00 13:00 15:00 16:00
    w PeKaO SA nie znam

  • 3. Data: 2003-07-13 22:21:49
    Od: V8 <c...@s...bottom.of.the.post>

    n...@p...onet.pl wrote:

    > A który bank masz na myśli?
    > A może one się już połączyły, a ja nic o tym nie wiem ?;-)))
    >

    > w PKO BP SA 12:00 13:00 15:00 16:00
    > w PeKaO SA nie znam

    Chodzi o Pekao S.A.

    --
    TissotV8(at)netscape.net

  • 4. Data: 2003-07-18 15:10:17
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <4...@n...onet.pl>, n...@p...onet.pl wrote:

    > A który bank masz na my?li?
    > A mo?e one si? ju? po??czy?y, a ja nic o tym nie wiem ?;-)))
    >
    > w PKO BP SA 12:00 13:00 15:00 16:00

    A kiedy KIR wprowadzil czwarta sesje? Bo ja nic o tym nie wiem.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 5. Data: 2003-07-21 21:01:55
    Od: n...@p...onet.pl

    > A kiedy KIR wprowadzil czwarta sesje? Bo ja nic o tym nie wiem.

    Kiedy nie wiem, godziny sesji mam z infolinii.
    W mBanku np jest 4-ta sesja wychodząca (od ~roku), ale wyłącznie do ZUSu