  • 1. Data: 2003-05-11 20:43:11
    Temat: Re: Mbank-Jak zmienic na przelewie imię i nazwisko nadawcy?
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Delta" napisał w wiadomości news:b9mc8n$d43$1@foka.acn.pl...
    > Witam!!
    >
    > Zdaje się, że się nie da ale na wszelki wypadek zapytam. Jeżeli
    dokonuje
    > się jakichkolwiek przelewów to system automatycznie podaje imię i nazwisko
    > wpłacającego. Czy można jakoś to zmienić np tak, żebym mógl zapłacić ze
    > swojego konta podając np imię mojego brata???

    podobno kiedyś coś takiego było możliwe, obecnie się nie da
    jedyne rozwiązanie to wpisanie danych brata w tytule przelewu

  • 3. Data: 2003-05-11 21:05:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > podobno kiedyś coś takiego było możliwe, obecnie się nie da
    > jedyne rozwiązanie to wpisanie danych brata w tytule przelewu

    Nier podobno - ja do tej pory mam takie przelewy zdefiniowane ;)

  • 4. Data: 2003-05-11 21:32:16
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    Mnie by interesowalo np. ukrycie moich danych
    jako nadawcy przelewu (glownie adresu zamieszkania).
    Na mLinii powiedziano mi, ze to niemozliwe, bo ponoc
    niezgodnie z prawem.

    Latet

  • 5. Data: 2003-05-11 21:54:52
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    Latet <N...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Mnie by interesowalo np. ukrycie moich danych
    > jako nadawcy przelewu (glownie adresu zamieszkania).
    > Na mLinii powiedziano mi, ze to niemozliwe, bo ponoc
    > niezgodnie z prawem.

    Najciekawsze jest jednak to że ichni system przepuszcza przelewy wewnętrzne
    nawet jeśli w polu odbiorcy wpiszemy wszystkie bzdury tego świata. Na moim
    rachunku zaksięgowane są przelewy od znajomych... odbiorcą jest min.
    Włodzimierz Ilicz Lenin czy Albert Einstein :)
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 6. Data: 2003-05-12 00:51:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Latet" <N...@p...onet.pl> writes:

    > Mnie by interesowalo np. ukrycie moich danych
    > jako nadawcy przelewu (glownie adresu zamieszkania).
    > Na mLinii powiedziano mi, ze to niemozliwe, bo ponoc
    > niezgodnie z prawem.

    Ciekawe jakim. Bo ze brak tej mozliwosci jest upierdliwy, to pewne.
    Zeby chociaz adres mozna bylo zmienic, np. na taki, jak jest wpisany
    jako korespondencyjny.

    Bez sensu majac konto w banku wyciagac pieniadze z bankomatu i wplacac
    na poczcie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 7. Data: 2003-05-12 10:39:59
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Latet napisał(a):

    > Mnie by interesowalo np. ukrycie moich danych
    > jako nadawcy przelewu (glownie adresu zamieszkania).
    lukas twoim przyjacielem - pusci tylko imie i nazwisko

    > Na mLinii powiedziano mi, ze to niemozliwe, bo ponoc
    > niezgodnie z prawem.
    klamali
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 8. Data: 2003-05-12 11:19:12
    Temat: Re: Mbank-Jak zmienic na prze
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    Dżony Bigut <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > rachunku zaksięgowane są przelewy od znajomych... odbiorcą jest min.
    > Włodzimierz Ilicz Lenin czy Albert Einstein :)

    nie tylko system mBanku przepuszcza przelewy z "dziwnymi" danymi. Robi to
    także wiele innych banków. Analizowany jest tylko numer rachunku - jeżeli się
    zgadza to pieniądze trafiają od razu na rachunek. Jeżeli nie to
    wtedy "ręcznie" analizowane są informacje dotyczące przelewu i przelew albo
    jest zaksięgowany albo wraca spowrotem.

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart http://kartyonline.net

  • 9. Data: 2003-05-12 12:23:52
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rachunku zaksięgowane są przelewy od znajomych... odbiorcą jest min.
    > Włodzimierz Ilicz Lenin czy Albert Einstein :)

    W mBanku zablokowali to, bo przelewy zbyt często były nadane przez "Kaczora
    Donalda" itp. ;>>>.

    Natomiast Kaczor Donald nadal może płacić US i chyba też ZUS-owi.

    Pozdrawiam,
    BaLab