  • 1. Data: 2003-05-11 18:27:03
    Temat: czy w w soboty nie ma sesji wychodzących z mbanku
    Od: "%Oil" <c...@A...skrzynka.pl>

    Czy w w soboty nie ma sesji wychodzących z mbanku przelew zleciłem o 16 w
    piatek do tej pory nie wyszedł i nie moge wydrukowac potwierdzenia.(opłata
    za egzaminy)
    Tak przy okazji wydrukowałem potwierdzenie przelewu z tamtego tygodnia w
    sobotę rano tj.10-tego
    a na dole data wystawienia dokumentu widnieje na 12-tego czyli w
    poniedziałek , jak to z tym jest!
    Na uczelni jak by się dopatrzyli to by pomyśleli ze dobrze podrobione ale z
    data się rąbnął.

  • 2. Data: 2003-05-11 18:43:02
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    > Czy w w soboty nie ma sesji wychodzących z mbanku przelew zleciłem o 16 w
    > piatek do tej pory nie wyszedł i nie moge wydrukowac potwierdzenia.(opłata
    > za egzaminy)

    Nie ma. To nie zależy od banku tylko od KIR-u:
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#2319

  • 3. Data: 2003-05-11 19:10:48
    Od: "gg 3485523" <m...@p...pl>

    banki w weekendy sie nie rozliczja ...

  • 4. Data: 2003-05-11 19:21:38
    Od: "%Oil" <c...@A...skrzynka.pl>

    > banki w weekendy sie nie rozliczja ...
    OK! dzięki tak myślałem ,a co z tą datą przyszłą na już wydrukowanym
    potwierdzeniu a wcześniej zrealizowanym przelewie!

  • 5. Data: 2003-05-11 21:13:52
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    b9m80m$uif$...@a...dialog.net.pl,
    %Oil <c...@A...skrzynka.pl>:
    > OK! dzięki tak myślałem ,a co z tą datą przyszłą na już wydrukowanym
    > potwierdzeniu a wcześniej zrealizowanym przelewie!

    Od tego czasu zmienil sie sposob wydruku potwierdzenia oraz jego tresc.
    Wtedy potwierdzalo dyspozycje na poniedzialek.

    --
    Robert