  • Data: 2004-09-14 05:28:00
    Temat: Mały problem z MasterCard'em
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    spotkala mnie wczoraj niesamowita sytuacja. Mam MasterCarda Electronic
    (plaska kredytowka BPH PBK). Chcialem sobie zaplacic nia wczoraj w jednym
    miejscu wyposazonym oczywiscie w terminal elektroniczny PolCardu. I zonk .
    Dwoch panow: pan obslugujacy i pan kierownik odmowili przyjecia karty
    poniewaz oni przyjmuja tylko kredytowe (chodzilo cieciom o wypukle - jak sie
    pozniej okazalo).

    Najdziwniejsze jest to, ze nawet nie podjeli proby zaatakowania terminala
    karta. Tylko nie i juz. Mimo, ze wyjalem AmEx'a (ktorego rzeczywiscie nie
    obsluguja) i zaproponowalem przeciagniecie jednej i drugiej przez terminal i
    porownanie wynikow.

    Czy istnieje jakis sens fizyczny (i czy jest wogole mozliwe) przyjmowanie
    tylko VISY i MasterCarda - tylko embosowanych - majac terminal
    elektroniczny ?

    I najciekawsze z tego wszystkiego: placilem w tym miejscu ta karta
    kilkakrotnie i zawsze byla fajna, nagle wczoraj zrobila sie nie fajna :)
    Polska to jest jednak popierdolony kraj....

    MAd Hat
    ter