  • Data: 2004-09-14 17:41:33
    Temat: Re: Mały problem z MasterCard'em
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sens fizyczny jest taki, że obsługuje się karty offlajnowo (jak na
    > heblu) w sytuacji braku łączności z centrum autoryzacyjnym (promy) lub
    > oszczędzania na impulsach telefonicznych (zapewne przypadek sklepu w
    Kraku).

    Dzieki wielkie za konkretna i rzeczowa odpowiedz.
    Czy po zapiskach na slipie jestem w stanie okreslic, ze transakcja przebiega
    off-line czy on-line ?
    Konkretnie mam na mysli podany kod autoryzacji. Jezeli transakcja bylaby
    off-linowa to chyba nie powinnno go byc ?

    > Może zaczęli oszczędzać na impulsach, albo im linia padła.

    Nie wydaje mi sie, zeby przy platnosci 280 PLN koszt impulsu byl znaczacy,
    zwlaszcza ze nie problem miec taryfikacje sekundowa.

    MAd Hat
    ter