  • 1. Data: 2004-04-28 14:52:03
    Temat: Lukas - Jak najtaniej wpłacić na rachunek osobisty ? (Nie w placówce LUKAS)
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Krótkie pytanie, oczekuję zatem krótkiej odpowiedzi ;) (Tak, tak ...
    wiem ... dostanę link do googli i stronę nbp z wykazem bankow, co bym
    przejrzal ich tabele oplat i prowizji ;) )

    3000 PLN na konto w lukasie ? ( Nie zalezy mi na predkosci - czyzby
    poczta ?)

    Do wyboru : http://tinyurl.com/3gvh2

    Dzięki z góry i pozdrawiam ...
    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 2. Data: 2004-04-28 15:09:57
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_MAPS_ON_>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c6ogkq$p3q$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 3000 PLN na konto w lukasie ? ( Nie zalezy mi na predkosci - czyzby
    > poczta ?)
    > Do wyboru : http://tinyurl.com/3gvh2

    troche glupi pomysl wpadl mi do glowy:
    zakladasz konto w ktoryms z tych bankow - wplacasz pieniadze i przelewasz na
    lukas
    nastepnego dnia masz pieniadze w lukasie i mozesz zamknac konto ;-)
    nie robilem czegos takiego ale moze sie uda...

    --------------
    pozdrawiam
    opolanin

  • 3. Data: 2004-04-28 15:40:09
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Dnia 2004-04-28 17:09, Użytkownik opolanin napisał:

> [...]
    > nastepnego dnia masz pieniadze w lukasie i mozesz zamknac konto ;-)
    > nie robilem czegos takiego ale moze sie uda...

    Wrrrrrrrrrr...
    Nie bede ciagal osoby 3 po Przemyślu po kwestionariuszach do kont tylko
    po to, by przeslala mi 3000 PLN :P

    Chyba przegladne tabele oplat i prowizji :P

  • 4. Data: 2004-04-28 15:44:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wrrrrrrrrrr...
    > Nie bede ciagal osoby 3 po Przemyślu po kwestionariuszach do kont tylko
    > po to, by przeslala mi 3000 PLN :P

    Nie masz żadnego konta, które daje dostęp do wpłaty gotówkowej? I później
    przelewik?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-04-28 15:53:43
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Dnia 2004-04-28 17:44, Użytkownik Glenn napisał:

    > Nie masz żadnego konta, które daje dostęp do wpłaty gotówkowej? I później
    > przelewik?

    Ktoś w przemyślu winien jest mi 3 000 PLN ... Ja mam konto w LUKASIE i w
    zadnym z bankow , ktore wystepuja w Przemyslu.
    Osoba ta nie bedzie na pewno chciala wydziwiac z zakladaniem kont na
    chwile, czy wplacaniem znajomememu bezplatnie na konto zeby ten pozniej
    zrobil mi przelew ;)

    Zatem potrzebuje info w których z wymienionych bankow
    http://tinyurl.com/3gvh2 od 3 000 PLN pobrano by najnizsza prowizje ;)

    Wiem, ze poszedlem na latwizne ... Wlasnie przegladam tabele oplat i
    prowizji (Wrrrrrrrrrr ... z moim dzisiejszym polaczeniem netowym oszalec
    idzie) ... Poczta 15 PLN ... ;)

  • 6. Data: 2004-04-28 16:03:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    >
    > Wiem, ze poszedlem na latwizne ... Wlasnie przegladam tabele oplat i
    > prowizji (Wrrrrrrrrrr ... z moim dzisiejszym polaczeniem netowym oszalec

    To jeszcze dopisz, gdzie ta osoba ma konto ? Niech wtedy po prostu zrobi
    przelew-będzie najtaniej i najszybciej. No chyba, że nie ma konta w ogóle...

  • 7. Data: 2004-04-28 16:04:26
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

> [...]
    > Osoba ta nie bedzie na pewno chciala wydziwiac z zakladaniem kont na
    > chwile, czy wplacaniem znajomememu bezplatnie na konto zeby ten pozniej

    Niech ten ktoś wpłaci na moje konto w Inteligo. Następnie ja pobiorę te
    pieniądze PZ-ką do VW i przeleję Ci na wskazane konto w lukasie :-)
    Straty: 2-3 dni. 0 PLN prowizji :-)

    KJ

  • 8. Data: 2004-04-28 16:17:14
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Dnia 2004-04-28 18:03, Użytkownik Glenn napisał:

    > To jeszcze dopisz, gdzie ta osoba ma konto ? Niech wtedy po prostu zrobi
    > przelew-będzie najtaniej i najszybciej. No chyba, że nie ma konta w ogóle...

    O S Z A L E J Ę Ę Ę Ę ! ! ! ! ! ! !
    Maniacy BANKOWI :P

    Wiem, nie napisałem E TA OSOBA JEST ANTYBANKOWA ! ! ! ! !
    Nie ma konta (wiem, że to niemożliwe :P , ale nie ma konta ! ! ! ! ! )

    Yhhhh ... Nie zrobi mi przelewu.
    Zadam inaczej pytanie : GDZIE JEST NAJTASZA PROWIZJA ZA WPŁATĘ KASY NA
    KONTO "W INNYM BANKU" (INNY BANK - Bank nienazywajacy sie tak samo jak
    bank w ktorym wplata dokonywana by byla :P)

    Boze ... Gdyby nie to ,ze juz nic mnie dzis nei wyprowadzi z rownowagi
    zabilbym sie o monitor przez walenie glowa w ow przedmiot (URZADZENIE)

    Matko ... az sie boje klepnac ctrl ENTER bo nie wiem, czy czegos jeszcze
    nie doprecyzowalem ;)

    Z moich poszukiwan (Czytan DBFow za pomoca linuksa (wrrrr) ) Wynika na
    razie :

    Zalozenie wplata 3 000 PLN

    Poczta - 15 PLN 0.5%
    BGZ - 15 PLN 0.5%
    PEKAO S.A. 15 PLN 0.5%
    BANK POLSKIEJ SPÓŁDZIELCZOŚCI S.A. - 15PLN 0.5%
    BZ WBK S.A. 30 PLN 1%

    Wrrrrrr :P

  • 9. Data: 2004-04-28 16:17:50
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Dnia 2004-04-28 18:04, Użytkownik Kamill Jońca napisał:

    > Niech ten ktoś wpłaci na moje konto w Inteligo. Następnie ja pobiorę te
    > pieniądze PZ-ką do VW i przeleję Ci na wskazane konto w lukasie :-)
    > Straty: 2-3 dni. 0 PLN prowizji :-)

    Dobra dobra :P
    Ja tu widze wieksze straty ;>

    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2004-04-28 16:22:30
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Dobra dobra :P
    > Ja tu widze wieksze straty ;>
    >
    > Pozdrowienia
    Ale, ale. Nie masz (lub ktoś znajomy nie ma) konta inteligo ?
    Wpłata w PKOBP a później przelew ? koszt 0.99
    KJ