  • 11. Data: 2022-05-31 21:28:07
    Temat: Re: Logowanie do PeKaO24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-05-31 o 18:13, trybun pisze:

    > Np. w Operze widać te liczby, ale Firefox którego użyłem zasłonił
    > okienkiem podpowiedzi.
    >
    > Tak, już odblokowałem dostęp.

    Mam Fajerfoksa i jak najnormalniej widać na str. pekao24, że pola do
    wpisania są białe, a pola do niewipisywania są szare. Wpisawszy pierwszy
    znak kursor przeskakuje do kolejnego odpowiedniego pola, pomijając
    automagicznie pola nieaktywnę.

  • 12. Data: 2022-05-31 22:27:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 31 maja 2022 o 21:15:13 UTC+2 Marcin Mokrzycki napisał(a):
    > No to w BNP też zmień na normalne.

    O, no to będzie 8:0.
    Można jeszcze policzyć, w ilu można maskowane.
    santander na pewno tak, N26 na pewno nie.
    mille, citek, inteligo, mBąk - nie wiem, obstawiam na nie.

  • 13. Data: 2022-05-31 22:29:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 May 2022 18:12:41 +0200, trybun wrote:
    > No fakt, teraz PKO BP to także SA. 😉

    > Ano tak się złożyło że wyjątkowo użyłem Firefoxa, a on ma idiotyczny
    > zwyczaj przesłaniania fragmentu okna swoimi podpowiedziami. Tak że te
    > wskazówki z dołu były niewidoczne.

    Tez uzywam Firefoxa, i nie zauwazylem problemow.

    J.

  • 14. Data: 2022-05-31 22:31:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 31 maja 2022 o 21:28:13 UTC+2 Poldek napisał(a):

> [...]
    > wpisania są białe, a pola do niewipisywania są szare. Wpisawszy pierwszy
    > znak kursor przeskakuje do kolejnego odpowiedniego pola, pomijając

    Było już wiele flejmów o tym, że takie hasła złe, a takie debilne.
    Człiwiek to zgodne bydle, do wszystkiego się przyzwyczai.
    Jak raz przejdziesz hasło maskowane to wydaje ci się potem, że to takie "naturalne".
    Przykłady można mnożyć.
    Jedynym "intuicyjnym interfejsem" jest sutek - wszystkiego innego trzeba się nauczyć.

  • 15. Data: 2022-05-31 23:34:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 31 May 2022 08:14:12 -0700 (PDT), w
    <ad2af0d2-687a-45de-8293-2fb08c51897cn@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > 6 to: santander, mille, mBąk, citi, inteligo, N26

    Mille ma u mnie maskowany PESEL, to jest odjazd.

  • 16. Data: 2022-06-01 06:00:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 May 2022 08:14:12 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

> [...]
    > albo ew. "da się wyłączyć maskowane"), a jedynie 2 upierają się przy maskowanych.
    > 6 to: santander, mille, mBąk, citi, inteligo, N26

    Santander ma maskowane ... opcjonalnie. Czy tez - opcjonalnie ma
    niemaskowane :-)

    Mille ma maskowany pesel :-)

    > 2 to: bnp paribas, kantor aliora

    https://www.cashless.pl/10120-logowanie-banki-zestaw
    ienie

    J.

  • 17. Data: 2022-06-01 09:44:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 31 maja 2022 o 23:37:39 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 31 May 2022 08:14:12 -0700 (PDT), w
    > <a...@g...com>, Dawid Rutkowski
    > Mille ma u mnie maskowany PESEL, to jest odjazd.

    Co ciekawe, nigdy nie pyta o niektóre cyfry ;>
    A jak chcesz, to możesz zmienić na maskowany numer dowodu albo paszportu.

  • 18. Data: 2022-06-01 10:00:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 31 maja 2022 o 21:15:13 UTC+2 Marcin Mokrzycki napisał(a):
    > No to w BNP też zmień na normalne.

    To żeś mnie podpuścił ;P
    Ale w sumie trzeba było uważać, w końcu to francuski bank.
    Zmiana sposobu logowania z hasła maskowanego na zwykłe wymusza też zmianę hasła.
    No i debile pamiętają te poprzednie - podobno "ze względów bezpieczeństwa" - ładne
    mi "względy bezpieczeństwa", nie po to zmieniam hasło, żeby mi stare pamiętać - i nie
    ma możliwości powrotu do poprzedniego.
    Jeszcze popróbuję, ale co najmniej 3 wstecz pamiętają.

    W citku też była taka akcja, ale tam się okazało, że pamiętają tylko obecne i
    poprzednie - i jak
    zmienisz dwa razy to możesz użyć wcześniejszego.

    Jak się nie da, to napiszę reklamację - a jak nie zrobią, to pozamykam tego głupiego
    francuza w cholerę.
    I może jeszcze na tym zyskam, bo będę mógł brać udział w kolejnych promocjach
    wisienkowych ;>

  • 19. Data: 2022-06-01 10:07:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 1 czerwca 2022 o 10:00:47 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]
    głupiego francuza w cholerę.
    > I może jeszcze na tym zyskam, bo będę mógł brać udział w kolejnych promocjach

    Ufff, jednak się udało metodą "odblokowania dostępu".
    W sumie prościutka - login, PESEL, nazwisko panieńskie matki i kod SMS - i można
    ustawiać nowe hasło.
    Teraz się zastanawiam, czy poskarżyć się w reklamacji na panienkę z infolinii, że
    opowiada głupoty.
    W sumie biedna nie jest nic winna, że kretyńsko ich szkolą.
    A pewna była swego, że się nie da, z uporem godnym lepszej sprawy, prawie mnie
    przekonała ;>
    Ale jak nikt na to nie zwróci uwagi, to dalej będą tak robić.
    Choć pewnie jak nawet ktoś zwróci uwagę, to i tak dalej bedą tak robić.
    Coś mi się kojarzy, że to z bnp dostawałem zawsze najbardziej debilne odpowiedzi na
    reklamacje...

  • 20. Data: 2022-06-01 12:39:40
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    > To żeś mnie podpuścił ;P
    > Ale w sumie trzeba było uważać, w końcu to francuski bank.

    Dzięki za przetestowanie tego ;-)
    Na szczęście od wieków mam normalne hasło, więc ominęły mnie takie cyrki.

    Jeśli chodzi o "bezpieczeństwo" to mnie regularnie wkurzają, co pół roku
    zmieniając mi hasła SMS-owe na mobilną autoryzację.