  • 31. Data: 2008-04-04 01:14:25
    Temat: Re: Lichwiarze maja nowe pomysly na swoj proceder
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > No i wyszedles na durnia bo nie ma ustawy antylichwiarskiej
    >
    > gdyz jest to zmiana 4 ustaw a nie osobny akt prawny
    >
    > ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku kodeks cywilny
    > ustawy z dnia 2 czerwca 1995 roku o obligacjach
    > ustawy z dnia 20 lipca 2001 roku o kredycie konsumenckim
    > ustawy z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów
    > zbiorowych

    No popatrz, a na isip.sejm.gov.pl mówią że to jest

    "Dz.U. 2005 nr 157 poz. 1316

    Ustawa z dnia 7 lipca 2005 r. o zmianie ustawy - Kodeks cywilny oraz o
    zmianie niektórych innych ustaw".

    To ustawa w końcu czy nie ustawa?

    p. m.

  • 32. Data: 2008-04-04 05:08:32
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    mvoicem pisze:

    > Ustawa z dnia 7 lipca 2005 r. o zmianie ustawy - Kodeks cywilny oraz o
    > zmianie niektórych innych ustaw".
    >
    > To ustawa w końcu czy nie ustawa?

    "o zmianie ustawy" nie ma wiec takiego bytu odrebnego to sa poprawki do
    4 aktow prawnych juz istniejacych.

    --
    Portal edukacyjny - http://madre.inwestowanie.org.pl/

  • 33. Data: 2008-04-09 14:37:32
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Bo po kilku latach przejdziesz na moje - podatnika - utrzymanie, a utrzymywanie
    Ciebie mnie nie bardzo interesuje.
    JaC

    -----

  • 34. Data: 2008-04-09 15:31:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    " 666" <u...@w...eu> writes:

    > Bo po kilku latach przejdziesz na moje - podatnika - utrzymanie, a
    > utrzymywanie Ciebie mnie nie bardzo interesuje.

    Po sprzedazy organow? Sam nie planuje, ale - masz na mysli
    finansowanie cmentarzy z podatkow?
    --
    Krzysztof Halasa