  • 1. Data: 2008-03-30 00:21:53
    Temat: Raiffeisen - strona www
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Co sie stalo z ich strona ? Przeciez z tego co jest teraz nie da sie
    wygodnie uzywac. Nie wspominajac juz o tym, ze wszystko laduje sie
    koszmarnie dlugo. Jakis zart na 1 kwietnia ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-03-30 04:36:24
    Temat: Re: Raiffeisen - strona www
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mithos pisze:
    > Co sie stalo z ich strona ? Przeciez z tego co jest teraz nie da sie
    > wygodnie uzywac. Nie wspominajac juz o tym, ze wszystko laduje sie
    > koszmarnie dlugo. Jakis zart na 1 kwietnia ?

    Niestety nie. Jest modnie, nowocześnie i flaszowo.

    KJ

  • 3. Data: 2008-03-30 07:45:27
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 30 Mar 2008 06:36:24 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Niestety nie. Jest modnie, nowocześnie i flaszowo.
    >
    > KJ

    Moim zdaniem aż za modnie:

    terror@cartel:~$ dpkg -l |grep flash
    ii flashplugin-nonfree 9.0.48.0.2
    +really0ubuntu12.2 Adobe Flash Player plugin installer

    A jak wejdę na stronę to widzę tylko zrobione w flashu :/
    Express Install is not supported by this version of the Flash Player. To
    upgrade, please visit: bla bla.

    W sumie to i dobrze. Mam ich MC dookoła świata i chyba już wyrobiony
    limit na zwolnienie, ale jest pretekst, żeby kartę zamknąć hłe hłe. Poza
    tym ostatnio się przewiozłem, bo zapomniałem spłacić jednej kk i dostałem
    jako bonus trochę odsetek. Wina tylko i wyłącznie moja, ale tak
    popatrzyłem na to wszystko trochę "realnym" okiem i stwierdziłem, że tak
    prawdę mówiąc do niczego mi te kk nie są potrzebne ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-03-30 08:18:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:
> [...]
    > popatrzyłem na to wszystko trochę "realnym" okiem i stwierdziłem, że tak
    > prawdę mówiąc do niczego mi te kk nie są potrzebne ;)

    W piatek tez tak sobie pomyslalem. Nie wspominajac juz o tym, ze
    posiadane limity wykorzystuje ostatnio w 5-10 % :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-03-30 15:56:12
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > Niestety nie. Jest modnie, nowocześnie i flaszowo.
    I niedostępnie jak ktoś ma słabszy komputer, tyle flasza to zamula nawet cos
    co ma 1,5 ghz :(

  • 6. Data: 2008-03-31 05:54:57
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 30 Mar 2008 06:36:24 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Niestety nie. Jest modnie, nowocześnie i flaszowo.

    Dzisiaj to "coś" w końcu w pracy zobaczyłem - totalna tragedia!!!

    Xenocide

  • 7. Data: 2008-03-31 09:10:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" fspubh$cg1$...@n...dialog.net.pl

    > Dzisiaj to "coś" w końcu w pracy zobaczyłem - totalna tragedia!!!

    Czyli wg Panów nie powinienem tam otwierać rachunku karty kredytowej?
    Mam stary i powolny komputer...

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-03-31 15:29:31
    Od: red <r...@r...com>

    LW pisze:
    > I niedostępnie jak ktoś ma słabszy komputer, tyle flasza to zamula nawet cos
    > co ma 1,5 ghz :(

    Zamulanie to jest pikuś w porównaniu z dostępnością, a raczej jej
    brakiem dla osób niepełnosprawnych, czy po prostu niedowidzących.

  • 9. Data: 2008-04-01 08:15:35
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Czyli wg Panów nie powinienem tam otwierać rachunku karty kredytowej?
    > Mam stary i powolny komputer...

    na razie KK obsluguje się po staremu wchodząc przez stronę
    https://www.r-bank.pl/sbi/login/login.jsp
    *** blad ***

  • 10. Data: 2008-04-01 13:45:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "blad" fssrbm$61$...@n...news.neostrada.pl

    > na razie KK obsluguje się po staremu wchodząc przez stronę
    > https://www.r-bank.pl/sbi/login/login.jsp

    To dobrze, ale niestety okolice białostockiego oddziału tego banku
    odwiedziłem już wczoraj, przy okazji likwidacji karty w Śląskim,
    a że miewam w swym zwyczaju łączenie wydarzeń życiowych takie,
    aby jak najmniej jeździć, karta w Raiffeisen chyba jeszcze
    poczeka, gdyż nie wybieram się w tamte okolice w najbliższym czasie...

    --