  • 1. Data: 2008-03-29 19:48:52
    Temat: Przeniesienie KK
    Od: "Peter" <p...@o...pl>

    Witam, chciałbym przeniesc moją obecną kartę kredytową do innego banku
    zachowując nadal ta przenoszona.
    Jakie banki nie sa restrykcyjne :-) co do zamkniecia "starej" karty??

  • 2. Data: 2008-03-29 21:21:41
    Temat: Re: Przeniesienie KK
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Witam, chciałbym przeniesc moją obecną kartę kredytową do innego banku
    > zachowując nadal ta przenoszona.
    > Jakie banki nie sa restrykcyjne :-) co do zamkniecia "starej" karty??

    Millenium i ING na pewno - przetestowane ;-)

    w Mille nie interesowało ich co się stało z poprzednią kartą, w ING chcieli
    zaświadczenie (do 90 dni po wydaniu nowej karty), ale jak nie doniesiesz to
    się nic nie stanie ;-)

  • 3. Data: 2008-03-30 15:52:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > w Mille nie interesowało ich co się stało z poprzednią kartą, w ING chcieli
    > zaświadczenie (do 90 dni po wydaniu nowej karty), ale jak nie doniesiesz to
    > się nic nie stanie ;-)

    Jeszcze Raiffeisen.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-03-30 17:29:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kashmiri napisał(a):
    > Raiffeisen też nie sprawdza?

    Jak przenosilem karte do Raiffeisen to starej nie musialem zamykac.

    > Wymagają przedłożenia wyciągów z dotychczasowej karty czy sprawdzają

    Chyba sprawdzaja. Kolejny raz karty mi juz odmowili, pomimo ze moje
    zarobki wzrosly kilka razy, a wiarygodnosc w BIK chyba rowniez sie
    zwiekszyla :) Kto ich tam wie. Niebawem znowu bede chcial od nich karte
    (nie wiem czy mi sie uda zalapac na MC pilkarskiego 2008).

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-03-30 17:46:31
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    > Jeszcze Raiffeisen.

    Raiffeisen też nie sprawdza?

    Wymagają przedłożenia wyciągów z dotychczasowej karty czy sprawdzają sobie w
    BIK-u?

    Pzdr.
    k.

  • 6. Data: 2008-03-30 18:51:57
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > Millenium i ING na pewno - przetestowane ;-)

    W ING teraz wymagają wypowiedzenia poprzedniej karty, ale juz post factum.
    Dodatkowo chcą koniecznie spłacać zadłużenie poprzeniej karty tą którą
    właśnie wydają.

  • 7. Data: 2008-03-30 18:55:24
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Peter <p...@o...pl> napisał(a):

    > Witam, chciałbym przeniesc moją obecną kartę kredytową do innego banku
    > zachowując nadal ta przenoszona.
    > Jakie banki nie sa restrykcyjne :-) co do zamkniecia "starej" karty??

    Na takich zasadach dostałem KK w BPH, tyle że to było dawno temu, więc mogło
    im się coś pozamienić.