  • 1. Data: 2005-04-04 21:15:34
    Temat: transakcja za friko?
    Od: rafal <d...@t...chello.pl>

    Witam

    25 marca zakupilem w galerii centrum artykuly za prawie 900 zl, placilem
    karta visa electron PKO BP, potwierdzenie pinem. Dzisiaj dostalem
    rozliczenie salda i tej transakcji w ogole nie ma! Tego samego dnia
    bylem w banku przenosic lokaty, i te ruchy na koncie sa wyszczegolnione.
    Czyzby ktos zrobil mi przez przypadek prezent?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2005-04-04 21:18:06
    Temat: Re: transakcja za friko?
    Od: zbihniew <z...@p...net>

    rafal wrote:
> [...]
    > bylem w banku przenosic lokaty, i te ruchy na koncie sa wyszczegolnione.
    > Czyzby ktos zrobil mi przez przypadek prezent?

    Ja bym zglosil, bo predzej czy pozniej sobie przypomna, a po co potem
    mieszac sobie w rozliczeniach?

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 3. Data: 2005-04-04 21:25:31
    Od: rafal <d...@t...chello.pl>

    > Ja bym zglosil, bo predzej czy pozniej sobie przypomna, a po co potem
    > mieszac sobie w rozliczeniach?

    Zglosic do banku, polcardu czy sklepu?
    R.

  • 4. Data: 2005-04-04 21:39:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    rafal wrote:
> [...]
    > bylem w banku przenosic lokaty, i te ruchy na koncie sa wyszczegolnione.
    > Czyzby ktos zrobil mi przez przypadek prezent?

    spoko, przypomną sobie w przyszłym miesiącu, tak więc trzymaj kase na
    koncie, bo teoretycznie już nie jest twoja.
    Aczkolwiek prezenty się zdarzają.
    Mi już na karcie sprezentowali jakieś 500 zł, około 4 transakcji nigdy
    nie zostało rozliczone.

  • 5. Data: 2005-04-04 21:40:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    zbihniew wrote:

    > Ja bym zglosil, bo predzej czy pozniej sobie przypomna, a po co potem
    > mieszac sobie w rozliczeniach?

    A po diabła.
    Trzymać kasę na koncie i się cieszyć, że odsetki lecą.

  • 6. Data: 2005-04-04 21:55:59
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    rafal napisał(a):
> [...]
    > bylem w banku przenosic lokaty, i te ruchy na koncie sa wyszczegolnione.
    > Czyzby ktos zrobil mi przez przypadek prezent?

    Witam,

    Mi kiedyś zrobili podobny numer. Kupowałem coś w markecie. Próbowałem
    zapłacić kartą, jednak za każdym razem (kilka prób) otrzymywałem odmowę
    - jak się później okazało całkiem słuszną, spowodowaną faktem, że miałem
    limit dziennych transakcji kartą, o którym zupełnie zapomniałem.
    Poszedłem do placówki wybrać kasę i po zapytaniu o saldo okazało się, że
    mam na koncie więcej kasy niż powinno być. Dokładnie o kwotę, którą
    próbowałem zapłacić kartą. Spytałem czy były jakieś wpłaty, Pani w
    okienku podała kwotę, spytałem skąd. Nie potrafiła powiedzieć. Wybrałem
    większość kasy żeby sprawdzić, co się stanie.
    Po kilku dniach okazało się, że mam debet na koncie i lecą odsetki.
    Wziąłem wyciąg i okazało się, że ta zagadkowa wpłata po prostu
    zniknęła... Nie miałem niestety wyciągu z tego dnia, kiedy jeszcze była
    widoczna. Napisałem reklamację, ale mi bank odpisał, że w historii
    rachunku wpłata nie figuruje. Koniec.

    Wniosek : zabiorą Ci tą kasę nawet nie będziesz wiedział jak i kiedy :)
    Ale lepiej trzymaj ją na koncie...

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 7. Data: 2005-04-04 22:37:36
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Mi już na karcie sprezentowali jakieś 500 zł, około 4 transakcji nigdy
    > nie zostało rozliczone.

    Podobnie - raz tak mialem... platnosc w sklepie vc fortisa - sladu nie ma...
    Specjalnie pytalem po paru dniach w sklepie - stwierdzili ze jest ok i kase
    otrzymali... Specjalnie poluje na to w wyciagach - od 2 lat nie ma - wiec
    mysle ze juz sie nie pojawi.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 8. Data: 2005-04-04 22:44:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr wrote:

> [...]
    > otrzymali... Specjalnie poluje na to w wyciagach - od 2 lat nie ma - wiec

    ja za to dostałem choinkę z bąbkami w prezencie.
    Całość za jakieś 400 zł.

  • 9. Data: 2005-04-04 22:55:01
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 04 Apr 2005 23:55:59 +0200, PshemeK <p...@o...pl> wrote:

    >próbowałem zapłacić kartą. Spytałem czy były jakieś wpłaty, Pani w
    >okienku podała kwotę, spytałem skąd. Nie potrafiła powiedzieć. Wybrałem
    >większość kasy żeby sprawdzić, co się stanie.

    Ciekawa argumentacja...

> [...]
    >zniknęła... Nie miałem niestety wyciągu z tego dnia, kiedy jeszcze była
    >widoczna. Napisałem reklamację, ale mi bank odpisał, że w historii

    Wiedziales, ze ta kwota ci sie nie nalezy, a mimo to probowales ja
    odzyskac. I nawet nie widzisz tym nic niestosownego...

    G.

  • 10. Data: 2005-04-05 12:26:21
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Witaj,

    Ja mialem podobna sytuacje z 4 lata temu. Wybralem gotowka z
    bankomatu 900 pln.
    Konto nie zostalo obciazone. Wiec zglosilem sie do banku z
    kopia potwierdzenia z bankomatu zlozylem oficjalna
    reklamacje, zalanczajac kopie wyplaty.
    Bank do dzisiejszego dnia nie obciazyl rachunku.
    Wiec dostalem w prezencie 900 pln.

    Jak widac mozna otrzymac prezent od banku.

    Pozdrawiam

    lew

    --
    Widziales juz www.konto.hil.pl ?