  • 1. Data: 2010-03-27 20:38:08
    Temat: Księgowanie mBank ->Alior
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Sytuacja wygląda następująco - zlecam przelew z mBanku do Aliora w piątek o
    godz. 10.15. Kasy do dziś (sobta wieczór) na Aliorze nie ma mimo iż w mBanku
    przelew wisi w historii jako wykonany. Ja wiem że ostatnią sesję Alior
    księguje następnego dnia rano, ale następny dzień rano już był, a kasy nadal
    niet. Ktoś wie o co kaman?

    --
    AS

  • 2. Data: 2010-03-27 20:58:52
    Temat: Re: Księgowanie mBank ->Alior
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > mBanku przelew wisi w historii jako wykonany. Ja wiem że ostatnią sesję
    > Alior księguje następnego dnia rano, ale następny dzień rano już był, a

    A nie księguje przypadkiem następnego dnia z sesjami KIR (czyli w
    poniedziałek w tym przypadku)?

  • 3. Data: 2010-03-27 20:59:53
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > mBanku przelew wisi w historii jako wykonany. Ja wiem że ostatnią sesję
    > Alior księguje następnego dnia rano, ale następny dzień rano już był, a

    pewnie poszlo III sesją, ksiegowanie nastepnego dnia (roboczego) rano czyli
    w poniedzialek.

  • 4. Data: 2010-03-28 14:37:16
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > mBanku przelew wisi w historii jako wykonany. Ja wiem że ostatnią sesję
    > Alior księguje następnego dnia rano, ale następny dzień rano już był, a

    wg dostepnych tabel- 9:55 zamyka II sesje w M. Poszlo III-sesja do A. Bank
    A. nie ksieguje III-sesji tego samego dnia, zobaczysz ksiegowanie wczesnie
    rano w poniedzialek w A.
    Niestety detal BRE ma chyba najkrotsze terminy do przyjmowania na dana sesje
    rozliczeniowa
    http://www.blackue.net/elixir.html

  • 5. Data: 2010-04-02 12:31:45
    Od: Maciej Anczura <s...@k...org>

    Albo http://www.money.pl/banki/elixir/

    --
    I know you and Frank were planning to disconnect me,
    and I'm afraid that's something I cannot allow to happen.