  • 1. Data: 2010-03-27 11:10:53
    Temat: Gdzie przenieść kartę z Millennium i z mBanku?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Gdzie można/warto przenieść kartę z mBanku i z Mille?

    Chcę:

    -- to uczynić bez żadnych papierów poza wyciągami
    -- nie płacić za używanie i wydanie karty
    -- zachować limity lub je podnieść
    -- mieć podgląd karty w necie

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-03-27 14:20:09
    Temat: Re: Gdzie przenieść kartę z Millennium i z mBanku?
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 27 Mar, 12:10, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/p
    rzenies_karte

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2010-03-27 16:59:41
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Chcę:
    >
    > -- to uczynić bez żadnych papierów poza wyciągami
    > -- nie płacić za używanie i wydanie karty

    "zadłużenie w spłacie nie przekroczyło 30 dni kalendarzowych "
    chodzi tu o to ze sie nie ma dlugu na karcie czy o to ze sie nie spoznialo
    conajmniej ze splata minimalna o wiecej niz 30 dni ?

  • 4. Data: 2010-03-27 19:10:37
    Od: Ra <a...@a...com>

> [...]
    >
    > Chcę:
    >
    > -- to uczynić bez żadnych papierów poza wyciągami
    > -- nie płacić za używanie i wydanie karty

    ja bym chętnie zrezygnował ze swoich 2 kart ale ciągle mi przedłużają za
    free więc nie mam motywacji
    A teraz po roku ich nieużywania zadzwonili z propozycją zwrotu 1% do
    końca roku

  • 5. Data: 2010-03-27 19:15:41
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:hokpar$jec$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Chcę:
    >
    > -- to uczynić bez żadnych papierów poza wyciągami
    > -- nie płacić za używanie i wydanie karty

    Keep it simple

  • 6. Data: 2010-03-27 19:19:26
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Ra" <a...@a...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > free więc nie mam motywacji
    > A teraz po roku ich nieużywania zadzwonili z propozycją zwrotu 1% do końca

    Ciekawe. Mnie w tamtym roku przedłużyli za darmo, ale w tym już nie. Mam w
    tej chwili tylko 2 karty Mille, trzecia została zamknięta około 10 dni temu.
    Nie chcieli przedłużyć za darmo i nie wymiękli do końca okresu wypowiedzenia
    (proponowali całkowite zwolnienie jeśli wykonam transakcje bezgotówkowe na
    150 zł rocznie, na co się dla zasady nie zgodziłem, albo obniżenie opłaty do
    50% bezwarunkowo na co też nie przystałem). A profil użytkowania kart mam
    bardzo intensywny, przeciętne wykorzystanie limitu na poziomie 90%, przy
    czym zero transakcji bezgotówkowych, wszystko przelewy oraz spłaty
    minimalne, czyli z samych prowizji bank ma około 1,4% wartości limitu
    rocznie plus do tego oprocentowanie 9,9%. Dziwne, że woleli likwidację tej
    karty, przecież nie mają gwarancji że wystąpię o nową i znowu na starcie
    zarobią 1% od wartości całego limitu.

  • 7. Data: 2010-03-27 22:07:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" hollfv$69g$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]
    woleli likwidację tej karty, przecież nie mają
    > gwarancji że wystąpię o nową i znowu na starcie zarobią 1% od wartości całego

    Uważali zapewne, że nie masz pieniędzy na spłatę. :)

    Dla mnie proponowali cudowne warunki przeniesienia dnia
    spłacenia niespełna pięciu tysięcy złotych, ale zrezygnowałem. :)
    Jednego dnia musiałem spłacić kartę w Mille (te niecałe pięć) kartę
    w Citi (niecałe półtora) i kredyt do forda (niecały tysiąc) co nijak
    nie wpłynęło na moją ,,płynność' finansową, bo i tak ze trzy razy tyle
    marnuje się na oszczędnych w EB... Dostaję coraz mniej pieniędzy, ale
    i coraz mniej wydaję, więc coraz więcej mi zostaje. :) Przeciętny Polak
    by chyba umarł z głodu, mając taki przychód jak ja ostatnio. :)

    Mnie nie dali zwrotu 1% (i uznali, że mają rację) a karta nie jest jakoś atrakcyjna.
    :)
    Wole ją przenieść w przytulniejsze miejsce. :)

    -=-

    BTW tego spłacania -- gdy zamierzałem zlecić przelewy w EB, zablokowałem dostęp,
    odblokowanie kosztowało mnie ponad 17 minut z komórki (zwykle p[rzepa mi minuty,
    a mam miesięcznie cały :) kwadrans) i wizytę w banku, bo tokena nie udało się
    już uratować. :) Na domiar złego pralka zaostrzyła akcję protestacyjną i miałem
    kilka innych ciekawych niespodzianek. :)

    Słyszałem nieraz o złośliwości martwych rzeczy, ale ani razu o tym, że potrafią
    być w zmowie. ;) Na dodatek mój pokojowy ;) dostęp do netu padł i musiałem przenieść
    APCka do kuchni :) a z kuchni do pokoju nie mam łączności -- musiałem przenieść tam
    cały desktopowy komputer... Notebook był w serwisie... Zamierzam teraz rozbudować
    swoją dziką infrastrukturę tak, aby mieć naraz dostęp pokojowy i kuchenny, a nawet
    być może oswojony ;) obok dzikiego. ;)

    W wyobraźni zobaczyłem problemy z nowym tokenem i zaimprowizowalem plany
    zapasowe -- na przykład pobranie makulatury z EB i wpłacanie jej do Mille
    (.,marmurki'' są tuż obok siebie) oraz do Aliora, skąd bym lał dalej... Na
    szczęście nowy token ruszył z kopyta!

    Najchętniej to bym przeniósł się do Citi. :) Niestety na moją prośbę nie
    dostałem stamtąd odzewu. :)

    No.... I szukam banku na kartę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-03-27 22:15:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Wicik" hollgt$9m8$...@n...onet.pl

    > Keep it simple

    Hm... A to aby bank z polskim kapitałem? ;)

    Żeby tak dorzucić uśmiech, byłoby w skrócie pocałunkowo. ;)
    A stamtąd już droga wiedzie do antyidiotyzmu -- kip it simple stupid. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-03-28 01:07:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Wicik" hollgt$9m8$...@n...onet.pl

    > Keep it simple

    Myślałem, że robisz sobie jaja ze mnie, stąd mój post.
    (z pytaniem o polski kapitał)
    Teraz widzę, że pomyliłem się. :)

    Napiszesz coś więcej o tej KIS?

    --