  • 1. Data: 2010-03-27 17:45:07
    Temat: Inteligo - karta platnicza
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    Witam. Od kilku lat mam konto w inteligo ale sytuacja na rynku sie tak
    rozwinela ze az glupota jest korzystanie z niego... Obecnie mialem
    ciagle saldo powyzej 100zl i raz na ruski rok skorzystalem z karty
    platnej 0,99zl/miesiac. Zastrzeglem karte i wyplacilem wszystkie
    srodki - jezeli sredni miesieczny stan konta wynosi 0,00zł to konto
    jest zwolnione z opłat. Zamowilem sobie takze formularz wypowiedzenia
    umowy jednak mysle czy to robic - konto jest niby teraz darmowe.
    Jednak jest jedna sprawa z ktora zwiazane jest pytanie. Otoz karta
    normalnie utracilaby waznosc za 2 miesiace, wiem ze bank przysyla
    kolejna automatycznie bo juz jedna dostalem. Czy jezeli zastrzeglem
    karte i mam w Karty platnicze "Obecnie nie posiadasz żadnej karty
    płatniczej." to i tak dostane kolejna po skonczeniu sie waznosci
    obecnej zastrzezonej? Nie jest mi kompletnie ta karta potrzebna tylko
    oplaty za nia pobieraja wiec jezeli tak to zamykam konto. Pozdrawiam i
    czekam na odpowiedz.

  • 2. Data: 2010-03-27 20:09:37
    Temat: Re: Inteligo - karta platnicza
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "ToRo999" <t...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
[...]
    --------------------------------------
    Przeczytaj regulamin swojego banku odnosnie zastrzezenia karty platniczej.
    Czy automatycznie wydaje nowa?
    Trzeba bylo zrezygnowac z karty, -zamknac ja a nie zastrzegac.
    Jezeli w regulaminie konta nie ma zapisow, ze rezygnacja z karty jest
    tozsama z wypowiedzeniem umowy rachunku, to mozesz miec konto bez karty.
    Gdyby taki zapis byl to sami musza wypowiedziec ci umowe konta w przypadku
    rezygnacji z karty. Poczytaj regulamin karty, bo z pewnoscia jest dostepny
    na stronie banku.

  • 3. Data: 2010-03-27 20:21:16
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/um_in