  • 1. Data: 2010-03-27 14:24:23
    Temat: sesje w bzwbk
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Witam!
    Z tego co czytałem w necie sesja eliksir w bzwbk przychodzaca to sesja
    ciągła, nie pamiętam
    już od której ale na pewno do godziny 15. I teraz pytanie mam następujące,
    wczoraj
    do poznej godziny żaden przelew nie przyszedł, dziś (sobota) zalogowałem sie
    i widze ze zaksiegowane wplate
    od kupującego na allegro, no i pytanie jest takie, czy bzwbk opbsluguje
    eliksira w weekend, czy
    ktos mi konto sprawdza, czy maja tak glupi system ktory przetzrymuje srodki
    i uwidacznia je klientowi po czasie ?

    pozdrawiam

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 2. Data: 2010-03-27 14:28:12
    Temat: Re: sesje w bzwbk
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 27 Mar, 15:24, "wspolna-flaszka.pl"
> [...]
    > eliksira w weekend, czy
    > ktos mi konto sprawdza, czy maja tak glupi system ktory przetzrymuje srodki

    Może kupujący też ma rachunek w BZ ?

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2010-03-27 15:26:19
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    >Może kupujący też ma rachunek w BZ ?

    o k. o tym zem nie pomyslal :) zaraz sprawdze dzieki

  • 4. Data: 2010-03-27 15:27:21
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    tak ma w tym samym banku, cofam pytanie