  • Data: 2006-03-24 07:14:55
    Temat: Kredyt w PKO BP
    Od: "Leo" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam tam kredyt hipoteczny i niedawno obiła mi sięo uszy informacja że można
    próbować negocjować z bankiem zmniejszenieoprocentowania. Spłacam zawsze na
    czas i zawsze więcej niż wynika to z wezwania, tak więc nie mogą mi zarzucić
    że jestem jakimś nieuczciwym kredytobiorcą lub krętaczem. Domyślam się że
    nie jest to taka super prosta sprawa, ale może ktoś z Was się z tym już
    spotkał? To że bank jest ten a nie inny to chyba też nie ma wielkiego
    znaczenia. Jak siędo tego zabrać? Jak motywować?

    Pozdr, Leo