  • Data: 2006-03-24 16:57:05
    Temat: Re: Kredyt w PKO BP
    Od: "Leo" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kredyt jest udzielony w CHF. Obecnie (dzisiaj przyszło kolejne "zaproszenie
    do zapłaty") oprocentowanie kredytu spłacanego w terminie wynosi 4,9%.
    Zawsze spłacam w terminie, robię nadpłaty rzędu 50-100% żadanej wartości a
    czasami jak wysupłam trochę więcej gotówki to spłacam równowartość 3-5 rat
    naraz. Kredyt spłacam już 3ci rok.
    Dziś rozmawiałem telefonicznie z kobietką w banku i szczerze sięprzyznała że
    coraz więcej takich wniosków spływa i zazwyczaj sa rozpatrywane pozytywnie.
    Po kilku minutach rozmowy, sprzwdzeniu mojej "lojalności" stwierdziła że bez
    problemu powinienem dostać obniżenie o jakieś 2%...
    Tyle ustaliłem nadzień dzisiejszy.
    Żadnych króków na razie nie poczyniłem, bo pękła mi głowica w auci i to
    zdarzenie rozwaliło mnie zupełnie- nie miałem sił mysleć o bankach...
    W poniedziałek, może wtorek, postaram siędowiedzieć czegoś więcej i na pewno
    dam znać na grupie co ustaliłem- może i innym się przyda...

    Pozdr na weekend,
    Leo