  • 21. Data: 2003-07-18 21:52:55
    Temat: Re: Kredyt dla nauczycieli
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Pawel wrote:

    > Po stylu Twojej wypowiedzi mozna sadzic ze jestes osoba z
    > zakompleksiona o poczuciu niskiej wartosci i swiadomie nie
    > dowartosciowanej ktora poprzez krytke innych znajduje uciszenie w/w
    > "dolegliwosci"

    Nie rozśmieszaj mnie :-))) . Powodzenia w szukaniu umarzanych kredytów!

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2003-07-18 21:57:28
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Rafal Urbanelis wrote:

    > fakt faktem: laska na niego napadla, a potem nie umiala przeprosic...
    > grunt to sie postawic do konca...

    Jaka "laska"? Kultura zza Odry, że hej! Może poradzisz koledze, gdzie może
    dostać kredyt, który się umorzy (taki specjalny dla nauczycieli)?

    > polacy...

    Polacy jak już.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2003-07-18 21:59:31
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Pawel wrote:

    > czy ja cos pisalem o banku ??

    Napisałeś na grupę bankową. W bankach nie ma kredytów dla nauczycieli, które
    są umarzane. Tyle.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 24. Data: 2003-07-18 22:01:04
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie rozśmieszaj mnie :-))) . Powodzenia w szukaniu umarzanych kredytów!

    Lepiej niech szuka pożyczki. Większa szansa na umorzenie.

    Karol

  • 25. Data: 2003-07-18 22:34:04
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Pawel" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > czy orientujecie sie czy istnieja jakies korzystne kredyty dla naucieli?
    > powiedzmy
    > na budowe domu lub zakup mieszkania.
    > Kiedys slyszalem o kredytach bezzwrotnych

    A ja slyszalem o wolowinie bezmiesnej.

  • 26. Data: 2003-07-18 22:37:05
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > nie mam zamiaru ta zaistniec... a Tobie juz niestety nic nie pozmoze :(
    ale
    > nic sie nie martw nic Ci nie bedzie wiecej , hiiih

    Starczy tej ambitnej dyskusji może, co?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 27. Data: 2003-07-18 22:38:35
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Pawel" napisał w wiadomości ...

    > tak sie sklada ze nauczycielem nie jestem, ale na ekonomii znam sie b.d

    Cos Ty rzeczywiscie chyba nauczycielem nie jestes. Za nerwowy jestes.
    W budzie to bys roku z takimi nerwami nie przetrwal.

  • 28. Data: 2003-07-18 22:38:36
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Starczy tej ambitnej dyskusji może, co?

    Ok. Przerzućmy sie na wołowinę bezmięsną :-))) - (jo44 ukłony ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 29. Data: 2003-07-18 22:43:30
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Ok. Przerzućmy sie na wołowinę bezmięsną :-))) - (jo44 ukłony ;-)

    Spać o tej porze, a nie dogryzać szukającym zezzwrotnych kredytów. :-)

    BTW wołowina bezmięsna ciekawszy temat :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 30. Data: 2003-07-18 22:44:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Spać o tej porze, a nie dogryzać szukającym zezzwrotnych kredytów. :-)

    Dobrze tato :-))))

    > BTW wołowina bezmięsna ciekawszy temat :-)

    Też tak myslę :-))) Bezzwrotne kredyty - ech! rozmarzyłam się :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn