  • 101. Data: 2007-02-08 21:15:20
    Temat: Re: Kradzież pieniędzy z karty kredytowej [KK]
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Thu, 08 Feb 2007 21:35:02 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Przeciez napisalem powyzej. Cos sie nie zgadza? Co konkretnie?

    bank dostaje klauzulę, Ty zaskarżasz i bank traci klauzulę.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Grzybki.jpg

  • 102. Data: 2007-02-08 23:09:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl> writes:

    > bank dostaje klauzulę, Ty zaskarżasz i bank traci klauzulę.

    Gdzie moge poczytac o owym "zaskarzeniu"? Czy, tak jak do tego
    "sprzeciwu", nie przydalyby sie jakies podstawy prawne?

    :-)

    Stary, wez sie w garsc i napisz cos konkretnie. Nie mozesz "zaskarzyc"
    BTE pod wzgledem merytorycznym (np. nie mozesz zakwestionowac na tym
    etapie jakiejs transakcji), mozesz tylko wyzalic sie na uchybienia
    formalne.

    Merytorycznie -> powodztwo przeciwegzekucyjne, ktore byc moze wstrzyma
    egzekucje (a moze nie).

    Zgadzasz sie? Nie zgadzasz sie z czyms konkretnie - z czym i z ktorego
    "paragrafu" to wynika?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 103. Data: 2007-02-09 21:38:56
    Od: camasa <c...@o...eu>

    Użytkownik Krzysztof Halasa napisał:
    > To nie jest oczywiste, mozna latwo wykazac ze da sie zdobyc PIN
    > i zapis z karty bez popelniania niczego szczegolnego przez klienta
    > banku (zwlaszcza jesli to plaska karta (lub chipowa z WBK), bo
    > z bankomatami jest trudniej).
    >
    > Z tym ze moze wymagac to sądu.

    Łatwo! Niby jak?

  • 104. Data: 2007-02-10 01:41:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    camasa <c...@o...eu> writes:

    > Łatwo! Niby jak?

    "Niby" mnie nie interesuje.

    Natomiast na serio to wystarczy pokazac, ze PIN oraz dane z paska
    sa przetwarzane przez terminale sklepowe, nad ktorymi calkowita
    kontrole posiada sprzedawca, a ten moze je w prosty w sposob
    przerobic.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 105. Data: 2007-03-29 19:52:17
    Od: "ep" <e...@g...pl>

    Kilka dni temu odkrylam brak pieniedzy na koncie; po przestudiowaniu
    wyciagu okazalo sie, ze znajduje sie tam transakcja (ktorej nie
    dokonywalam ani ja ani zadan z domownikow) dokonana w bankomacie, w
    ktorym kilka tygodni wczesniej wyplacalam pieniadze. Sprawe zglosilam
    w banku, oczywiscie przyjeli reklamacje, ale powiedzieli, ze nie
    odpowiadaja za transakcje potwierdzone kodem pin. Mysle, ze sytuacja
    jest podobna do tej, ktora opisales. Mozesz powiedziec w jaki sposob
    twoja sprawa zostala rozwiazana?