  • 1. Data: 2007-02-02 21:19:58
    Temat: 0zl limitu kk z bankomatu
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    witam

    w ktorym banku mozna ustawic sobie limit wyplat gotowkowych kk na 0zl?

    na pewno nie w Millennium - 2000zl to najmniejsza wartosc

    w mBanku i w Multi taka mozliwosc jest...

    a jak to wyglada w innych bankach?

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2007-02-02 22:58:25
    Temat: Re: 0zl limitu kk z bankomatu
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    RobertS napisał(a):

    > na pewno nie w Millennium - 2000zl to najmniejsza wartosc

    Dla Golda. To dość istotne jest...

  • 3. Data: 2007-02-02 23:47:26
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Dla Golda. To dość istotne jest...

    tak, to wartosc dla golda

  • 4. Data: 2007-02-03 08:39:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    RobertS napisał(a):

    > tak, to wartosc dla golda

    Swoją drogą - po co Ci ten Gold? W czym on przewyższa standardowego
    Classica? Debatowaliśmy o tym w oddziale przy składaniu mojego wniosku i
    nie znaleźliśmy *żadnych* korzyści, poza minusami wynikającymi z
    wyższych cen. No, chyba, że komuś na kolorze zależy. :-)

  • 5. Data: 2007-02-03 09:01:02
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > nie znaleźliśmy *żadnych* korzyści, poza minusami wynikającymi z
    > wyższych cen. No, chyba, że komuś na kolorze zależy. :-)

    nie mam z niego dodatkowych korzysci, ale:
    1. chcialem sprawdzic czy wymienia mi zwykla MC z ING na MC gold w mille
    2. oplaty w pierwszym roku nie ma (tak samo gold jak i classic), a karta
    ta jest przewidziana tylko na rok, wiec 0zl za classica czy 0zl za
    golda? nie ma to znaczenia...

    a kolor na mnie wrazenia nie robi i tak glownie korzystam z VC BZ WBK
    (orange)lub VC z Citi (BP)...

  • 6. Data: 2007-02-03 11:33:56
    Od: Grzegorz Podsiadlo <n...@-...pl>

    On Fri, 02 Feb 2007 22:19:58 +0100, RobertS wrote:

    > w ktorym banku mozna ustawic sobie limit wyplat gotowkowych kk na 0zl?
    > na pewno nie w Millennium - 2000zl to najmniejsza wartosc
    > w mBanku i w Multi taka mozliwosc jest...
    > a jak to wyglada w innych bankach?

    Fortis. Mam ustawione na 0 pln.

    --
    empeg

  • 7. Data: 2007-02-03 13:32:36
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > w ktorym banku mozna ustawic sobie limit wyplat gotowkowych kk na 0zl?
    > na pewno nie w Millennium - 2000zl to najmniejsza wartosc
    > w mBanku i w Multi taka mozliwosc jest...
    > a jak to wyglada w innych bankach?

    Możesz nie ustanowić PINu (tam gdzie się da), albo nie otwierać koperty z PINem
    wyjdzie mniej więcej na to samo :)

  • 8. Data: 2007-02-04 12:39:07
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Fortis. Mam ustawione na 0 pln.

    w Citi limit wyplat z bankomatu to zawsze 50% wartosci limitu
    kredytowego i nie mozna tego zmienic...(szkoda)

    limit dla karty dodatkowej nie zmienia sie automatycznie po zmianie
    limitu dla karty glownej

    to swieze info z infolinii Citi

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2007-02-04 21:59:57
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    witam

    w mBanku dowolnie regulujesz parametry.

    Osobno bezgotowkowe, wyplaty z bankomatow oraz w oddzialach banku.

    pozdrawiam