  • 1. Data: 2007-02-03 11:44:29
    Temat: Jaki bank do wpłat z zagranicy?
    Od: JG <u...@t...usuntenantyspam.pl>

    Hej,
    Poszukuję banku, który:
    - nie pobierałby opłat, albo pobierałby opłaty bardzo niskie za
    przelewy z zagranicy, nieuzależnione od wielkości przelewu (comiesięczna
    wpłata z USA)
    - nie miałby paskarskiego kursu przewalutowania
    - miałby niskie opłaty za przelew
    - zapewniałby dobrą bankowość elektroniczną

    Póki co miałem całkiem niezłe doświadczenia z WBK pod tym względem, ale
    może ktoś ma do zaproponowania coś lepszego?
    Tylko nie piszcie proszę, że taki zestaw to tylko w erze :)

    pozdrawiam,
    JG

  • 2. Data: 2007-02-03 11:53:34
    Temat: Re: Jaki bank do wpłat z zagranicy?
    Od: JG <u...@t...usuntenantyspam.pl>

    JG napisał(a):
> [...]
    > - nie miałby paskarskiego kursu przewalutowania
    > - miałby niskie opłaty za przelew
    > - zapewniałby dobrą bankowość elektroniczną
    A, zapomniałem o jeszcze jednej sprawie - chodziłoby oczywiście o konto
    firmowe.