    From: "D@n!el" <s...@p...onet.pl_NOSPAM>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Konto w Niemczech
    Date: Tue, 8 Feb 2005 15:41:51 +0100

    Witam !
    W kwietniu wyjezdzam na studia do naszych zachodnich sasiadow. Wioze ze soba
    gotowki na caly semetr oraz mam zamiar znalezc tam jakas platna praktyke bo
    jestem juz na ostatnim roku. Chcialem w zwiazku z tym zapytac o mozliwosci
    zalozenia tam konta bankowego. Tzn. czy wolno mi? Jaki bede musial podac
    adres zamieszkania polski czy akademik w Niemczech ;-) ?
    Jezeli polski adres to moze juz dzis istnieje jakas mozliwosc zalozenia
    konta np. internetowego takiego odpowiednika naszego mBanku?
    Bede wdzieczny za wszelkie rady dotyczace mojej kwestii.
    Pozdrawiam Daniel