  • 1. Data: 2008-10-27 20:15:16
    Temat: Re: Konto oszczędnościowe PKO BP
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "GG" <g...@g...pl> wrote in message
    news:ge541r$ggk$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć,
    >
    > Zastanawiam się nad założeniem konta oszczędnościowego w PKO BP,
    > jako drugiego mojego konta oszczędnościowego (dla równowagi :) pierwsze
    > konto operacyjne mam w mBanku i jestem zadowolony). Proszę osoby
    > posiadające takowe konto o wyrażenie stopnia zadowolenia.
    > Czy rzeczywiście jest tak ja piszą czyli wygodnie i bez opłat ?
    >
    > Nie rozumiem też zapisu:
    >
    > "Możesz założyć Konto Oszczędnościowe bez konieczności otwierania konta
    > osobistego ROR. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony."
    >
    > Czym różni sie takie konto od ROR'a ?

    0,4% od kwoty za wypłate z konta ( czy to w okienku, czy przelewem ) robi
    wrażenie :)....
    Nie ma ŻADNEJ mozliwosci "bezprowizyjnej" wypłaty pieniedzy z tego konta.
    LOL

    george

  • 2. Data: 2008-10-27 20:23:26
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Nie używam, ale odradzam. Zasady prowadzenia tego rachunku były dość
    szeroko omawiane. Każda (!) wypłata, niezaleznie czy na rachunek w PKO BP
    czy w innym banku jest płatna 0,4% wypłacanej kwoty ale nie mniej niż 7,99
    zł.

    Polecam tabelę opłat i prowizji:

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=au
    to_96/section=ogol

  • 3. Data: 2008-10-27 20:51:47
    Temat: Konto oszczędnościowe PKO BP
    Od: GG <g...@g...pl>

    Cześć,

[...]

    pozdrawiam i dziękuje
    GG

  • 4. Data: 2008-10-27 22:04:13
    Od: GG <g...@g...pl>

    > 0,4% od kwoty za wypłate z konta

    :) Też tak myślałem, że coś tu śmierdzi

    To gdzie najkorzystniej odłożę 20K na 2 lata (chodzi mi o lokatę ?) ?

  • 5. Data: 2008-10-28 13:27:28

    On 27 Paź, 21:51, GG <g...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > "Możesz założyć Konto Oszczędnościowe bez konieczności otwierania konta
    > osobistego ROR. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony."

    To konto różni się od ROR tym, że nie możesz mieć do tego konta karty
    bankomatowej, nie możesz ustaniawiać zleceń stałych, poleceń zapłaty.
    Różni się również oprocentowaniem i wysokością prowizji za wypłaty z
    rachunku, tak jak tu koledzy pisali wcześniej.